Tokius specialistus rasite „Euromaster“ – Europos padangų ir lengvosios mechanikos tinklo servisuose. Pagal europinius standartus įrengtuose servisų priėmimo centruose bendraujama su klientais, dalijamasi žiniomis apie naujienas padangų gamybos srityje, klientai yra vaišinami gardžia kava. Ir patariama kiekvienam pirkėjui konkrečiu atveju – kurio gamintojo padangas ir kokios modifikacijos geriau rinktis: pagal sukibimą su šlapiu keliu, ekonomiškumą, triukšmingumą, važiavimo įpročius, automobilio modelį, skiriamą biudžetą ir t.t.
Tokia „Euromaster“ filosofija – būti daugiau nei padangų pardavėju ar paslaugų teikėju. „Euromaster“ ekspertai tiek daug žino apie ratus, kad daugumai vairuotojų iškart tampa ekspertu ir patarėju.
Tiesa, Lietuvoje „Euromaster“ servisai iš pradžių daugiau dirbo su sunkvežimių padangomis – jų klientai buvo dideli automobilių parkai, į šiuos servisus užsuka daug vilkikų. Tačiau pamažu į mūsų šalį ateina vakarietiškos mados. Nes, pavyzdžiui Vokietijoje, „Euromaster“ sulaukė tokio pripažinimo, kad juose remontuojami net garantiniai automobiliai.
Lietuvos „Euromaster“ servisuose smulkioji mechanika dar tik žengia pirmuosius žingsnius. Todėl čia tai yra pirmiausia kokybiškų padangų servisas.
„Mes beveik kaip gydytojai. Pažvelgę į padangas, iškart galime pasakyti, kokių problemų turėjo automobilis arba gali turėti ateityje. Tarkime, kad jei netvarkinga pakaba, šį gedimą galima diagnozuoti pažvelgus vien į padangas – automobilio „kratyti“ jau nebūtina, – juokiasi Vladislavas Petkevičius, „Euromaster Autotrekas“ Vilniaus padalinio vadovas. – Todėl kiekvienam automobiliui mes pildome specialią kortelę“.
Kiekvienam automobiliui mes pildome specialią kortelę.
Ši procedūra nustebina daugelį, apsilankiusių „Euromaster“ servisų tinkle. Atvažiuoji tik padangų pasikeisti, o specialistas tau į kortelę surašo visus galimus trūkumus. Tiesa, Vladislavas pastebi, kad lengviau bėdas diagnozuoti tikrinant sunkvežimių padangas.
Euromaster servisuose tikrinamos viso automobilio padangos ir būtinai pildoma darbų kortelė. Laiku pastebėjus netinkamą oro slėgio skirtumą arba kokį nors pažeidimą, galima daugelį problemų išspręsti vietoje mažesniais kaštais prieš išleidžiant sąstatą į tolimą reisą. Taip pat kortelėje užfiksuoti duomenys padeda planuoti, prognozuoti padangų ridas ir pirkimus. Specialistai visada stengiasi padėti, patarti klientui rasti tinkamą sprendimą, ar užtenka padangų raštą kol kas tik pragilinti arba sukeisti ratus vietomis ir taip padidinti sunkvežimio padangų ridas.
„Mes norime, kad mūsų klientai taupytų pinigus. Jei padanga dėvisi netolygiai, tam yra konkreti priežastis. Jos nepašalinus, dėvėsis ir kita nauja padanga, o bėda tik įsisenės“, – aiškina „Euromaster Autotrekas“ Vilniaus padalinio vadovas Vladislavas Petkevičius.
Būtent dėl šios priežasties, pabrėžia Vladislavas, patikrinamas net ir atsarginis automobilio ratas – kad nebūtų netikėtumų kelionėje. Matuojamas visų penkių ratų ne tik oro slėgis, bet ir protektoriaus gylis visu spinduliu – kad išryškėtų problemos, kurias sunku įžvelgti plika akimi. Tarkime, vairuotojas nepastebi, kad vienoje padangoje akivaizdžiai per mažai oro. Bet prieš tai ramiai važinėjo, kurį laiką defekto nepastebėjo. Vėliau degalinėje pripūtė. Ir galvojo, kad jau viskas – problema išspręsta. Tokią padangą reikėtų stebėti. Labai gali būti, kad išdegė padangos vidus, atsirado smulkių pažeidimų, tad ji nesaugi.
Kito „Euromaster“ tinklo serviso „Euromaster Motorida“ Vilniuje serviso direktorius Rolandas Turskis pabrėžia:
„Euromaster tinklo servisai išsiskiria ilgalaike patirtimi, darbų kokybe, darbuotojų profesionalumu, kurį garantuoja nuolatiniai mokymai. Ir, be abejo, visapusiškomis paslaugomis: nuo padangų viešbučio iki jų montavimo, balansavimo, remonto. Manau, kad klientams turėtų patikti ir mūsų europietiškas požiūris į vairuotojus, apsilankančius Euromaster servisuose“.
Daugiau informacijos www.euromaster.lt