Automobilių markės įprastai turi savitą įvaizdį, kurio laikosi. Tiesa, nukrypimų pasitaiko. Pavyzdžiui, „Volkswagen Phaeton“ sunkiai pritampa prie likusios modelių gamos. Tuo tarpu „Mercedes-Benz X-Klasse“ buvo anksti atšauktas – kodėl prabangių automobilių gamintojas apskritai ėmėsi pikapo?
Verta paminėti ir „Aston Martin“ – tai yra žinomas GT ir sportinių automobilių gamintojas, todėl jo pardavinėtas miesto automobilis „Cygnet“ buvo apkalbamas ne iš gerosios pusės.
„Audi“ įvaizdis tikrai neužkerta kelio mažiems automobiliams ir tai akivaizdu. Ir mažesni automobiliai gali būti kokybiški ir brangūs. Tačiau anksčiau ilgi automobiliai buvo siejami su aukšta klase, mažesni – su jaunimu ir kuklesnes pajamas turinčiais vairuotojais. Todėl jei pažiūrėsite į „Audi A1“ istoriją, pastebėsite, kad šis modelis neturi tikro pirmtako, nors ir buvo pradėtas gaminti tik 2010 metais.
Na taip, „Audi“ 1999-2005 metais gamino A2 hečbeką, bet šių dviejų automobilių ryšiai yra minimalūs. A3, gaminamas nuo 1996-ųjų, yra gerokai didesnis. Tikrasis „Audi A1“ protėvis – 1974-1978 metais gamintas „Audi 50“, kuris buvo toks nesėkmingas, kad keliems dešimtmečiams supermini hečbekų reikalai buvo palikti „Volkswagen“ markei.