Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl „Audi“ pardavinėja ir šokančio Elvio Presley statulėles?

„Audi“ yra Vokietijos automobilių gamintojas. Elvis Presley – kadaise labai populiarus JAV dainininkas, miręs 1977 metais. Kas sieja šiuos vardus? Ogi vienas klubais linguojantis žaislas, pasirodęs 2001 metais.
Klubais linguojantis Wackel-Elvis sulaukė šimtų tūkstančių pirkėjų. (Thomas R Machnitzki, Wikimedia(CC BY-SA 3.0)
Klubais linguojantis Wackel-Elvis sulaukė šimtų tūkstančių pirkėjų. (Thomas R Machnitzki, Wikimedia(CC BY-SA 3.0)

Šio žmogaus vardas buvo Elvis Aaron Presley. Jis gimė 1935 metais, o jau 1954-aisiais pradėjo savo muzikanto karjerą. Netrukus jis tapo beprotiškai populiarus. Jo šokti kviečiančios melodijos, ryškus įvaizdis ir charizmatiška asmenybė traukė milžiniškas jaunų žmonių minias. Presley ne tik dainavo, bet ir šoko. Jo greitai, ritmiškai siūbuojami klubai vieniems atrodė kaip kūrybingas ir žaismingas būdas įsilieti į muziką, kitiems – kaip nepadorus, vulgarus būdas įsiteikti paaugliams. Bet kuriuo atveju, tai buvo Presley įvaizdžio dalis, vienas įsimintiniausių ankstyvųjų jo pasirodymų elementų.

Tačiau šis straipsnis yra ne apie Presley. Kaip nutiko, kad „Audi“ ėmė pardavinėti Elvio figūrėles automobiliams?

2001 metais „Audi“ sukūrė įdomią reklamą. Mažiau nei minutės trukmės klipas prasideda nuo Presley įvaizdį atkartojančio vairuotojo. Jis klausosi rokenrolo karaliaus muzikos (iš tikrųjų, King of the Road dainuoja Presley pamėgdžiotojas) ir linksmai darda senu amerikietišku automobiliu.

Ant jo prietaisų skydelio sukiojasi dabar jau garsi Elvio Presley statulėlė. Staiga šio žmogaus automobilis sugenda ir jam tenka prašyti pravažiuojančiųjų pagalbos. Netrukus jį ir jo salono puošmeną paima „Audi A4“ vairuojanti moteris. Tik „Audi“ salone Presley figūrėlė jau nebešoka. Kodėl?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?