„Dartz Prombron Monaco Red Diamond Edition“ turėjo būti pats prabangiausias visureigis Žemėje. Žinoma, jis niekada nebuvo skoningas. Greičiau jau priešingai – įvairiais blizgučiais apkarstytas Kevlaro šarvus ir neperšaunamus stiklus dėvintis visureigis buvo kažkas pabrėžtinai baisaus. Tačiau pertvarkius „Russo-Balt“ įkurtoje „Dartz“ gamykloje tokio visureigio idėja gimė ne šiaip sau. Tačiau kodėl banginio penio oda?
Na, milžiniškas ir maždaug 4 tonas sveriantis „Dartz Prombron Monaco Red Diamond Edition“ turėjo būti kiek įmanoma prabangesnis automobilis. Visi logotipai buvo sukurti juvelyrų iš baltojo aukso ir rubinų. Išmetimo sistema buvo pagaminta iš volframo, o visi instrumentai salone buvo inkrustuoti brangiaisiais akmenimis.
Kompanijos vadovas Leonardas Jankelovičius tvirtino, kad kurdami „Dartz Prombron Monaco Red Diamond Edition“ jie ieškojo tik pačių brangiausių medžiagų. Ne kokybiškiausių ar patraukliausių akiai, bet brangiausių.
Buvo vaikomasi rekordo
Taip buvo vaikomasi rekordo. Buvo prognozuojama, kad visureigis kainuos apie milijoną eurų. Neaišku, kiek tokių automobilių „Dartz“ pavyko parduoti. Galbūt daug pinigų buvo išleista medžiagoms, tačiau jokie italų dizaino namai į pagalbą nebuvo pasitelkti – automobilis buvo išties negražus. Tačiau, kai svarbiausia kaina, nėra reikalo būti kukliam – buvo žadama, kad „Dartz Prombron Monaco Red Diamond Edition“ turės banginio penio odos interjerą.
Šią žinią pasigavusi žiniasklaida ėmė rašyti apie keistą pasirinkimą, o savininkas tik gūžčiojo pečiais – tai brangiausia oda, kokią tik pavyko rasti. Vėlgi – medžiaga pasirinkta ne dėl išvaizdos ar kitų savybių, o tik dėl kainos. Aplinkosaugininkai ėmė piktintis – banginių medžioklė yra draudžiama didžiojoje pasaulio dalyje. Banginio odos naudojimas tik paskatins banginių naikinimą. Kiti tik šypsojosi puse lūpų – iš kur „Dartz“ ketina gauti pakankamą kiekį banginio penio odos?
Iš niekur. Greitai šio plano buvo atsisakyta. Kaip priežastis buvo įvardijamas tik susirūpinimas gamta, tačiau tikriausiai banginio penio oda niekada nebuvo rimtai svarstyta. Tikriausiai tai buvo tik rinkodarinis triukas siekiant žinomumo.