Tos briaunos, kartais dėl savo formos vadinamos antakiais, nėra išskirtinai tik „Mercedes-Benz“ dizaino elementas. Jas galima pastebėti ir ant kitų markių mašinų sparnų, ypač tų, gamintų šeštajame – septintajame dešimtmečiuose. Pavyzdžiui, Nodum.lt Instagrame matomoje „Škoda 450“ kabrioleto nuotraukoje priekinius šio automobilio sparnus taip pat puošė panašūs antakiai.
„Mercedes-Benz 300 SL“ buvo sukurtas lenktyninio automobilio W194 pagrindu. Tai buvo nepaprastai aptaki mašina – mažas oro pasipriešinimas jai leido tiesiosiose pasiekti didesnį greitį, o tai lenktynėse padėjo įveikti ir žymiai galingesnius varžovus. Virsdamas gatviniu automobiliu lenktyninis W194 šiek tiek pasikeitė. Gavo tas dideles aukštyn kylančias dureles, gerokai išraiškingesnį priekį, bamperius ir, žinoma, tas iškilias briaunas virš arkų. „Mercedes-Benz 300 SL“ nėra toks aptakus, kaip W194, bet tai nesutrukdė jam tapti greičiausiu automobiliu pasaulyje.