Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl „Mercedes-Benz 300 SL“ ratų arkos turėjo dideles ir pailgas briaunas?

„Mercedes-Benz 300 SL“, gamintas 1954-1963 metais, iki šiol yra laikomas vienu gražiausių visų laikų automobilių. Žinoma, pirmiausia į akis krenta tos aukštyn atidaromos durelės (kurios buvo sukurtos dėl praktinių, o ne estetinių priežasčių), tačiau 300 SL turi ir daugiau įdomių detalių. Pavyzdžiui, virš ratų arkų matomos ryškios ir iškilios briaunos – ar žinote, kam jos skirtos?
„Mercedes-Benz 300 SL“
„Mercedes-Benz 300 SL“ / Gamintojo nuotr.

Tos briaunos, kartais dėl savo formos vadinamos antakiais, nėra išskirtinai tik „Mercedes-Benz“ dizaino elementas. Jas galima pastebėti ir ant kitų markių mašinų sparnų, ypač tų, gamintų šeštajame – septintajame dešimtmečiuose. Pavyzdžiui, Nodum.lt Instagrame matomoje „Škoda 450“ kabrioleto nuotraukoje priekinius šio automobilio sparnus taip pat puošė panašūs antakiai.

Gamintojo nuotr./Škoda 450
Gamintojo nuotr./Škoda 450

„Mercedes-Benz 300 SL“ buvo sukurtas lenktyninio automobilio W194 pagrindu. Tai buvo nepaprastai aptaki mašina – mažas oro pasipriešinimas jai leido tiesiosiose pasiekti didesnį greitį, o tai lenktynėse padėjo įveikti ir žymiai galingesnius varžovus. Virsdamas gatviniu automobiliu lenktyninis W194 šiek tiek pasikeitė. Gavo tas dideles aukštyn kylančias dureles, gerokai išraiškingesnį priekį, bamperius ir, žinoma, tas iškilias briaunas virš arkų. „Mercedes-Benz 300 SL“ nėra toks aptakus, kaip W194, bet tai nesutrukdė jam tapti greičiausiu automobiliu pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais