Jaunuoliai, kurie pažįsta tik naujus „Mitsubishi“ modelius, tikriausiai nėra didžiausi šios markės gerbėjai. O juk buvo laikas, kai „Mitsubishi“ savo modelių gamoje turėjo ir tikrų sportinių automobilių (pavyzdžiui, Starion, 3000 GT, Eclipe), ir ypatingų ralyje gimusių sportiškų sedanų, ir Dakaro nugalėtojų atstovų bendro naudojimo keliuose. Dabar tuo sunku patikėti, bet kažkada „Mitsubishi“ sugalvojo paskolinti raliui sukurto „Lancer Evolution“ charakterį savo vienatūriams.
Ralio bolido kraujas minivene
„Mitsubishi Space Wagon“, kuris turėjo labai daug vardų ir daug kur yra žinomas kaip „Chariot“, pirmiausia pasirodė koncepcinėje formoje 1979-ųjų Tokijo automobilių parodoje. „Space Wagon“ gamyba prasidėjo 1983 metais, modelis buvo kapitaliai atnaujintas tris kartus ir buvo gaminamas iki 2003-ųjų.
„Mitsubishi Space Wagon“ buvo sukurtas pagal Japonijos automobilių standartus. Pirmos kartos „Space Wagon“ labiau primena universalą nei tikrą miniveną – tai yra 4,3-4,5 metrų ilgio ir 1,6 m pločio automobilis, siūlytas su keliais skirtingais keturių cilindrų varikliais, kurių darbinis tūris yra nuo 1,6 iki 2,0 litrų. Galingiausia buvo MR Turbo versija su 1,8 l. varikliu, išvystančiu 99 kW. Šis automobilis savo laiku buvo pakankamai sportiškas, ypač jei turėjo 5 laipsnių mechaninę, o ne 3 laipsnių automatinę transmisiją. Tiesa, MR Turbo buvo prieinamas tik Japonijoje ir tik iki 1987 metų.
1991 metais „Mitsubishi“ pristatė antros kartos „Space Wagon“. Jis išaugo visomis kryptimis – yra vos ilgesnis (4,51-4,6 m), šiek tiek platesnis ir aukštesnis už savo pirmtaką, bet išmatavimų skirtumas nėra milžiniškas. Iš „Mitsubishi“ meniu dingo mažesni varikliai – antros kartos „Space Wagon“ naudoja tik 2,0 arba 2,4 litrų keturių cilindrų variklius. Bet įdomiausia versija neabejotinai buvo „Resort Runner GT“.