Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kodėl naujasis „Toyota C-HR“ toks pat greitas kaip „Lexus“?

Naujasis „Toyota C-HR“ modelis išlaikė svarbiausias savybes, padariusias jo pirmtaką vienu populiariausių automobilių Baltijos šalių rinkoje, ir pasipildė naujomis: patobulintomis dizaino detalėmis, atnaujinta multimedija ir visiškai nauja, galinga hibridine sistema, rašoma pranešime.
Atnaujintas Toyota C-HR
Atnaujintas Toyota C-HR / Toyota nuotr.

Pagrindinė „Toyota C-HR“ naujiena yra 2,0 l „Hybrid Dynamic Force“ galios agregatas. Ši hibridinė 184 AG sistema papildo anksčiau siūlytą ir dabar patobulintą 122 AG 1,8 l hibridinę sistemą. Dabar galima rinktis vieną iš dviejų ypač efektyvių hibridinių jėgainių: 1,8 l sistemos išskiriamo CO2 kiekis prasideda nuo 109 g/km, o 2,0 l – nuo 118 g/km (matuojant pagal WLTP standartą). Šia galingesne jėgaine CH-R dalijasi su "Lexus UX" ir "Toyota RAV 4".

„Toyota Baltic AS“ generalinis rinkodaros direktorius Marekas Maide teigė, jog du trečdalius Baltijos šalyse įsigyjamų „Toyota C-HR“ automobilių sudaro hibridai. „Nuo šio automobilio pasirodymo 2016 m. hibridinės jo versijos kasmet tampa vis populiaresnės. Ženkliai išaugo pardavimo apimtis Latvijoje ir Lietuvoje – čia hibridinius modelius pasirinko atitinkamai 71 proc. ir apie 80 proc. klientų“, – tvirtino M. Maide.

Pirmenybę C-HR hibridams pirkėjai teikia dėl daugelio priežasčių. Hibridinis automobilis maksimaliai panaudoja benzininio ir elektrinio variklių privalumus. Važinėjant mieste beveik pusę laiko „C-HR Hybrid“ veikia elektriniu režimu, nesuvartodamas nė lašo degalų ir neišskirdamas į aplinką nė gramo teršalų. Be to, kelionės metu C-HR baterija yra automatiškai įkraunama.

Automobilyje montuojami atnaujinti priekiniai ir galiniai žibintai su aukščiausios klasės LED technologija, dienos žibintais (DRL) bei posūkių indikatoriais. Nauji galiniai žibintai blizgiu juodu aptaku sujungti į vieną vientisą formą.

Su 2,0 l hibridine sistema komplektuojami modeliai išsiskiria nauja pakabos konstrukcija, kuri pagerina važiavimo komfortą kartu išsaugodama nepriekaištingas „Toyota C-HR“ valdymo savybes.

Visos versijos taip pat pasižymi geresne salono apsauga nuo triukšmo ir vibracijos – tai buvo pasiekta papildomai izoliavus net vienuolika skirtingų vietų.

Su naujuoju C-HR debiutuoja nauja, daug spartesnė ir patogesnė multimedijos sistema, užtikrinanti visišką išmaniųjų telefonų integraciją ir palaikanti net pačias naujausias „Apple Carplay™“ ir „Android Auto™“ versijas. Ji taip pat palaiko žemėlapių atnaujinimo belaidžiu ryšiu funkciją, kad vairuotojai galėtų keliauti be rūpesčių naudodamiesi naujausiomis Europos kelių žemėlapių versijomis.

Siūlomi keturi naujojo 2,0 l „C-HR Hybrid“ komplektacijos lygiai: „Style“, „Style Plus“, „Luxury“ ir „Limited Edition“. Kaina pasirodymo proga prasideda nuo 26 600 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos