Kodėl pirmoji karantino banga nuskandino 5 automobilio plovimus „Circle K“?

Vilnietis Donatas dažnai lankosi „Circle K“ degalinėse. Žinoma, dažniau lankėsi iki karantino. Jam nutiko tokia istorija: artėjant pavasariui įsigijo plovyklos abonemento kortelę ir iki karantino nespėjo panaudoti plovimų. Nes nenorėjo rizikuoti.
Kaune atidaryta didžiausia „Circle K“ degalinė Baltijos šalyse
Kaune atidaryta didžiausia „Circle K“ degalinė Baltijos šalyse / Circle K Lietuva nuotr.

Temą siūlykite gazas@15min.lt

Nuolat matydamas „Circle K“ socialines reklamas, kuriose teigiama, kad šis degalinių tinklas rūpinasi darbuotojų ir klientų saugumu, Donatas galvojo nesunkiai išspręsiąs šią problemą. Kovo 31 d. turėjo baigtis plovyklos abonemento galiojimas, dar buvo likę 5 plovimai.

Todėl kovo 10 d. vyras kreipėsi į klientų skyrių, norėdamas pratęsti abonemento galiojimą arba atgauti pinigus už nepanaudotus plovimus. Kam to reikėjo?

Į degalinės patalpas Donatas eiti nenorėjo (juk už degalus kortele galima atsiskaityti ir lauke prie pompos), todėl pradėjo ieškoti išeities, kaip sumažinti riziką užsikrėsti COVID-19. Kitaip tariant, kaip nusiplauti automobilį neinant į degalinės patalpas.

Derybos dėl kortelės pratęsimo ir plovimo kodų

Su „Circle K“ administracija Donatas susirašinėjo kelias dienas. Iš pradžių prašė pratęsti kortelės galiojimą (kad ja galėtų naudotis po karantino). Tačiau sulaukė atsakymo, kad tai neįmanoma, todėl yra kviečiamas išnaudoti plovimus per karantiną, „nes degalinės veikia visu pajėgumu“.

Tuomet Donatas laišką parašė ne tik „Circle K“ administracijai, bet ir Sveikatos apsaugos ministerijai:

„Lietuvoje paskelbtas karantinas, tad nerekomenduojama nesant būtinybei judėti iš namų. Nerizikuosiu ir prisidėsiu prie socialinės atsakomybės. Gaila, kad Jūsų įmonė, užuot palaikiusi valdžios sprendimus, skatina klientus atlikti veiksmus, kurie yra nerekomenduojami ir sukelia grėsmę visuomenei.

Jie nesiimsite rekomendacijų ir veiksmų, informuosiu visuomenę apie Jūsų požiūrį ir socialinės atsakomybės nebuvimą viešai.

Tikiuosi suprasite, kokia padėtis yra šalyje, ir kaip dauguma organizacijų padėsite spręsti problemas, o ne prisidėsite prie pavojaus didinimo“. Ir t.t.

Tuomet „Circle K“ administracija išreiškė apgailestavimą, kad klientui susidarė neteisingas įspūdis ir išvardijo, kokių saugumo priemonių laikosi. Apie tai 15min jau pasakojo.

VIDEO: Kaip per koronaviruso karantiną dirba degalinės: „Circle K“ viena pirmųjų ėmėsi priemonių

Laiške „Circle K“ administracija dar kartą apgailestavo, kad negali patenkinti Donato lūkesčių – pratęsti plovyklos kortelę nėra techninės galimybės.

Donatas bandė įrodyti savo tiesą dar kartą – aiškino, kad galimybių rasti išeitį yra. Jis pasiūlė tris variantus: grąžinti pinigus už nepanaudotus plovimus, perkelti plovimus į „Circle K Extra Club“ nuolaidų kortelę arba suteikti atskirą kortelę, kurioje būtų kreditas plovyklai.

Gal administracija galėtų atsiųsti tuos penkis kodus?

Be to, Donatas pasiūlė kitą išeitį. Juk degalinės administratorė klientams suteikia kodą, kurį suvedę, jie įvažiuoja į plovyklą. Tai gal administracija galėtų jam atsiųsti tuos penkis kodus, už kuriuos klientas jau sumokėjęs?

„Apgailestaujame, tačiau nuotolinio degalinių kasų operacijų valdymo neturime, todėl atsiųsti kodų negalime. Įvažiavimo vartų kodas yra paduodamas kasoje pateikus plovimų kortelę.

Circle K degalinėse yra sustiprintos valymo ir sanitarijos procedūros, padidintas rankų dezinfekavimo stotelių skaičius klientams ir darbuotojams. Visi parduotuvių darbuotojai aprūpinti apsauginėmis pirštinėmis, kurias keičia nustatytu intervalu, o gamindami maistą ir aptarnaudami klientus nuolat dezinfekuoja rankas. Laikomės pačių aukščiausių patalpų higienos saugumo procedūrų...“.

Plovimus prarado

„Ačiū už atsakymą, bet sutikime, kad darbuotojas po kiekvieno kliento pirštinių nekeičia. Kur garantas, kad prieš mane klientas nėra užsikrėtęs koronavirusu ar nėra jo nešiotojas ir Jūsų darbuotojas perduos nuo jo virusą man, kad ir būdamas su pirštinėmis. Pirštinių buvimas apsaugo jį, o ne mane. Yra informacijos, kad koronavirusas laikosi ant daiktų dar keletą valandų, ant plastiko ypač ilgai, iš kurio ir yra pagamintos kortelės“, – neatlyžo Donatas.

Juk darbuotojas po kiekvieno kliento pirštinių nekeičia.

Nepavykus rasti išeities, Donatas 5 jam likusius plovimus prarado, todėl šia istorija pasidalijo ne tik su ministerija, bet ir su 15min skaitytojais.

„Circle K“ komentaras

„Circle K Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Lina Katinė situaciją pakomentavo taip:

„Karantino metu degalinės, kaip ir kitos pirmo būtinumo prekėmis prekiaujančios ar būtiniausias paslaugas teikiančios vietos, dirba ypač sugriežtintomis higienos sąlygomis. Veiklos nesame nutraukę ir iš mūsų pusės nėra jokių – nei objektyvių, nei subjektyvių – kliūčių klientui suteikti įsigytą paslaugą.

Suprasdami, kad šiuo metu visi patiriame nerimą dėl plintančio koronaviruso grėsmės, vis dėlto atkreipiame dėmesį, kad žmonių judėjimas šalyje dėl suprantamų priežasčių yra ribojamas, bet neuždraustas. Kitų, individualių aplinkybių klientas savo užklausoje nenurodė.

Tikime, kad klientai mūsų darbuotojų saugumą vertina lygiai taip pat atsakingai kaip ir savo pirmiausiai dezinfekuodami rankas, mūvėdami vienkartines pirštines, dėvėdami veido kaukes ir laikydamiesi pakankamo atstumo. Be periodiško pačių degalinių dezinfekavimo ir įdiegtų fizinės apsaugos priemonių iki minimumo ribojame ir į degalinių parduotuves užsukančių klientų skaičių, tad į degalinę užsukti taip pat saugu, kaip ir į kitas šiuo metu klientus gyvai galinčias priimti vietas.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos