„Rolls-Royce Camargue“ buvo pristatytas 1975 metais ir iš karto tapo pačiu brangiausiu pasaulio automobiliu. Tai buvo „Rolls-Royce“ markės flagmanas, geriausia ką britų automobilių gamintojas gali pasiūlyti. Tačiau tuo pat metu tai buvo tiesiog ilgas kupė, „Rolls-Royce“ gamoje pastatytas šalia kito ilgo kupė „Corniche“.
„Corniche II“ tais 1975 metais dar nebuvo senas – šis automobilis buvo gaminamas nuo 1971-ųjų. Be to, savo ilgiu jis buvo identiškas naujajam „Camargue“ – abu automobiliai buvo pagaminti ant tos pačios bazės ir turi daug bendrų mechaninių komponentų. Tačiau „Rolls-Royce“ laikė „Camargue“ visiškai nauju modeliu, kuris gali rinkai pasiūlyti dar aukštesnį prabangos ir stiliaus lygį. „Corniche“ virto kupė turtuoliams, kurie negali įpirkti „Camargue“.
„Rolls-Royce Camargue“ inovacijos ir dizainas
Pietų Prancūzijos Kamargo regiono vardu pakrikštytas „Rolls-Royce Camargue“ buvo sukurtas patogioms ilgoms kelionėms. Prabangiai įrengtame salone dominuoja oda ir medis. Čia telpa 4 žmonės – net ir „Camargue“ gale yra pakankamai erdvu. Juk šio automobilio ilgis – net 5,169 m. Kitaip tariant, „Camargue“ yra ilgesnis už standartinį šiuolaikinį „Range Rover“ visureigį. „Camargue“ buvo to paties ilgio kaip ir „Silver Shadow“ limuzinas, kurio pagrindu jis buvo sukurtas.