Gamintojas teigia, jog naujasis „Agera R“ uždarame pakilimo take pagerino net šešis pasaulio rekordus. Taip, šešis. Štai rezultatai, kuriuos pasiekė šis gamyklinis superautomobilis:
0-300 km/h – per 14,53 sekundės;
0-200 m/h (0-320 km/h) – per 17,68 sekundės;
300-0 km/h – per 6,66 sekundės;
320-0 km/h – per 7,28 sekundės;
0-300-0 km/h – per 21,19 sekundės;
0-320-0 km/h – per 24,96 sekundės.
Įspūdingus „skaičius“ automobilis pasiekė itin galingo, 5,0 litrų V8 variklio su dviem turbokompresoriais dėka. Šis agregatas turi net 1115 AG esant 6900-7250 aps./min. Teoriškai, su tokia galia bei 7 laipsnių transmisija, „Agera R“ galėtų pasiekti 440 km/h greitį, tačiau tai nebuvo įrodyta, todėl gamintojas deklaruoja maksimalų 420 km/h greitį.
Šis modelis už „Bugatti Veyron Super Sport“ greitesnis ne pagreičiu ar stabdymu, bet ir trasos vingiuose: posūkių metų „Koenigsegg“ pasiekia 1,6 g perkrovas, tuo tarpu „Bugatti“ superautomobilis – 1,45 g.