Kokie galingiausi automobiliai šiuo metu parduodami Lietuvoje?

Didelė automobilio galia – malonumą tiekiantis dalykas. Galingi automobiliai savo privalumais vilioja ne tik lenktynėse, bet ir kasdieninėse situacijose. Kitaip sakant, tai – komfortas, prie kurio gana greitai priprantama.
„Peugeot“ prietaisų skydelis
„Peugeot“ prietaisų skydelis / Sxc.hu nuotr.

Nuo kasdienio šeimyninio automobilio ar kompaktiško miesto hečbeko persėdus prie kiek karštesnės transporto priemonės vairo ir stipriau paspaudus akceleratoriaus pedalą, prie dinamiško įsibėgėjimo nepratęs vairuotojas akimirksniu patiria malonumą. Akys prasimerkia plačiau, širdis praleidžia keletą dūžių, o veidą kaip mat papuošia plati šypsena. Tiesa, jeigu automobilis aprengtas ir sportine išmetimo sistema, per vairuotojo kūną neretai nubėga ir šiurpuliukai. Vairavimo malonumo skalė pildosi su lyg kiekviena sekunde.

Lankomiausias šalyje transporto skelbimų portalas Autoplius.lt siūlo žvilgtelėti į keletą automobilių, kurie patyrusius vairuotojus nustebintų ne tik savo išvaizda ar apvalia kainos etikete, bet ir tokiais skaičiais ar faktais, su kokiais susidurti dar neteko.

„Audi RS6“
„Audi RS6“

Kai norisi greičiausio universalo Lietuvoje

Nemaža vairuotojų dalis tikrai neatsisakytų dinamiško automobilio. Tačiau žodį „dinamiškas“ kiekvienas supranta savaip. Vieniems pakanka karštesnių automobilių versijų, tokių, kaip „Volkswagen Golf GTI“, o kiti ieško tokių modelių, kurie greitį suderintų ir su praktiškumu. Ir tokių automobilių tikrai yra – būtent šeimyninių greituolių pionieriais galima vadinti visus prestižinio segmento automobilių gamintojus iš Vokietijos.

Visgi labiausiai išskirti reikėtų „Audi“ markę, kuri greičio fanatikams pasiūlė itin galingus RS4 bei RS6 universalus. „Audi RS6“ yra bene pats galingiausias ir greičiausias serijiniu būdu gaminamas universalas, tačiau tikrai atsiras toks entuziastas, kuriam standartinis modelis pasirodys pernelyg silpnas. Juk prie gerų dalykų greitai priprantama.

Autoplius.lt siūlo peržiūrėti parduodamą modifikuotą „Audi RS6“ universalą.

Nors C6 kartos RS6 buvo galingiausias kada nors gamintas „Audi“ modelis iki pat 2010-ųjų, šio automobilio savininkui standartinės 580 AG ir 650 Nm galios neužteko. Už 45 tūkst. eurų parduodamos ištaigingos geltonos spalvos RS6 5,0 litrų V10 variklis su dviem turbokompresoriais generuoja virš 900 AG ir net 1050 Nm sukimo momentą. Ar Lietuvoje yra greitesnis universalas?

„Mercedes-Benz CL600-65 AMG“
„Mercedes-Benz CL600-65 AMG“

Prabangos medžiotojams

5,5 litro V12 variklis jau natūraliai yra didelis galios šaltinis lengvajam automobiliui. Žinoma, jeigu agregatas pagamintas naudojant naujesnes nei tarpukario laikų technologijas. Tačiau ant tokio variklio užmovus dar kelis turbokompresorius, jo pajėgumas didėja ženkliai.

Būtent tokį benzininį variklį turi standartiniai „Mercedes-Benz CL600“. Portale Autoplius.lt parduodamam tokiam automobiliui buvo sumontuotas visas „AMG 65“ paketas. Teigiama, kad maksimalus jo greitis siekia 356 km/val. – tokios galimybės atsirado tik po beveik 10 tūkst. eurų kainavusių tobulinimo darbų. Pusketvirto šimto kilometrų per valandą išvystyti galintis prabangus kupė kainuoja beveik 36 tūkst. eurų.

Nors ir Lietuvoje nėra tokios vietos, kur būtų galima išbandyti visas šio prabangaus kupė galimybes (neskaitant galios matavimo stendų), visgi galima pasimėgauti aukščiausio lygio komfortu.

Šio „Mercedes-Benz CL600“ skelbimą galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

„Toyota Supra“
„Toyota Supra“

Adrenalino fanatikams

Jeigu būtų organizuojami galios karalienės rinkimai, į titulą neabejotinai pretenduotų „Toyota Supra“. Ne veltui šiems modeliams Jungtinėse Amerikos Valstijose klijuojama „Dyno Queen“ pravardė. Perfrazuojant tai į lietuvių kalbą, šį automobilį būtų galima sulyginti su galios matavimų stendų karaliene.

Ir ne veltui. Vos iš gamyklos išriedėję „Toyota Supra“ buvo ir vis dar yra tobulinami entuziastų. 3,0 litrų „Twin-turbo“ variklio resursas yra pakankamai didelis, o su papildomais „žaislais“ tokie varikliai gali išvystyti ir 1000 AG. Galingiausi 2JZ varikliai pasaulyje prisuka daugiau nei 1600 AG.

Lietuvoje kaip tik parduodamas itin retas, ketvirtosios kartos „Toyota Supra“ automobilis su dar retesne 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Parduodamo sportinio kupė galinius ratus, anot savininko, suka iki 3,4 litro padidintas variklis su dviem nestandartiniais turbokompresoriais. Rezultatas – beveik 680 AG. Tai – labai didelis skaičius, įvertinant tai, kad už pastaruosius du vokiškus automobilius „Supra“ yra gerokai lengvesnis.

26 tūkst. eurų kainuojančio „monstro“ skelbimą galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis