Suprasti akimirksniu
- Dažniausiai pagalba kelyje kviečiama dėl variklio, pavarų dėžės, sankabos, elektros sistemų gedimo.
- Pagalbos kelyje prireikia ir vairuotojams, kuriems baigėsi degalai.
- Per 2016 metus vien „Lietuvos draudimo“ techninės pagalbos automobiliai nuvažiavo daugiau nei 600 tūkst. kilometrų.
Draudimo kompanijos „If“ Transporto žalų grupės vadovas Dominykas Trimonis teigia, kad daugiausia įvykių užsienyje, kai prireikia pagalbos kelyje, registruojama vasarą. Be abejonės, vasara yra pats aktyviausias kelionių metas, kai registruojama ketvirtadalis visų per metus atsitinkančių įvykių.
Tačiau keliautojai suaktyvėja gerokai anksčiau nei vasarą, o vos tik atšilus orams, kovo mėnesį. Nuo nemalonių siurprizų kelyje gelbsti draudimo siūloma pagalbos kelyje paslauga. Kokie dažniausi nemalonūs įvykiai ištinka keliautojus?
„Dažniausiai užsienyje keliautojams prireikia automobilio transportavimo paslaugų – ši pagalbos kelyje paslauga sudaro beveik 60 proc. visų atvejų. Dažniausiai automobiliai yra transportuojami iki artimiausio autoserviso, tačiau pasitaiko atvejų, kai automobilius tūkstančius kilometrų gabename į Lietuvą.
TAIP PAT SKAITYKITE: Misija „Automobiliu į Kroatiją“ (I): smūgis 1200 Eur investicijai Varšuvos aplinkkelyje
Taip pat, gana dažnai, klientams prireikia pakaitinio automobilio ir apgyvendinimo paslaugų“, – įžvalgomis dalijasi draudimo ekspertas Dominykas Trimonis.
Jis tikina, kad dažniausias pagalbos kelyje kvietimo atvejis – dėl sugedusio variklio, pavarų dėžės ar sankabos gedimų. Antra dažniausiai pasitaikanti priežastis yra eismo įvykiai, po kurių savo automobiliu klientai kelionės tęsti nebegali.
„Pasitaiko ir tokių atvejų, kai kelyje tiesiog baigiasi degalai – net ir tuomet siunčiame savo klientams pagalbos automobilį, kuris pristato degalus. Na, o dažniausiai pagalbos kelyje mūsų klientams prireikia Lenkijoje ir Vokietijoje“, – priduria pašnekovas.
Didėjantis susidomėjimas pagalba kelyje
Įmonės „Lietuvos draudimas“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis tikina, kad jo atstovaujamos draudimo kompanijos klientai per paskutinius metus net 10 tūkstančių kartų pasinaudojo teikiama pagalbos kelyje paslauga.
Šį susidomėjimą specialistas aiškina tuo, kad klientai vis geriau supranta tokios paslaugos naudą ir vis dažniau pasinaudoja jos teikiamais patogumais.
Techninė pagalba pas klientus skubėjo 6 tūkst. kartų ir nuvažiavo daugiau nei 600 tūkst. km, t.y. 15 kartų apvažiavo Žemės rutulį.
Jis taip pat tikina, kad „Lietuvos draudimo“ techninės pagalbos transporto priemonės pas klientus skubėjo 6 tūkst. kartų ir nuvažiavo daugiau nei 600 tūkst. km, t.y. 15 kartų apvažiavo Žemės rutulį.
Šiek tiek kitokią statistiką pateikia minėtos draudimo bendrovės ekspertas.
Priešingai nei „If“, „Lietuvos draudimo“ klientams daugiau reikėjo techninės pagalbos dėl eismo įvykių, o ne dėl automobilių gedimų.
„Dažniausia priežastis – eismo įvykis, po kurio savarankiškai automobiliu tęsti kelionės nebeįmanoma. Tokių atvejų pernai buvo daugiau nei 1,1 tūkst. Toliau pagal įvykių dažnumą eina variklio ir elektros sistemų gedimai – abiejų jų užfiksuojama daugiau nei po tūkstantį atvejų per metus.
Šimtų iškvietimų sulaukiame ir dėl generatoriaus gedimo, pradurtos padangos ir degalų sistemos gedimo. Dažni yra ir pakabos, sankabos, automatinių ar mechaninių pavarų dėžių, aušinimo sistemos sutrikimai“, – prideda draudimo ekspertas.