Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kokio kėbulo tipo automobilis geriausiai tinka ir darbui, ir atostogoms

Kone šimtaprocentinis viešbučių, SPA centrų bei kempingų užimtumas Lietuvos kurortuose rodo, jog šiemet žmonės kur kas aktyviau atostogauja Lietuvoje nei užsienyje. Anot automobilių pardavimo eksperto Pauliaus Valiukėno ši tendencija išryškėjo ir pirkėjų, besidairančių naudotų automobilių tarpe – piliečiai pastaraisiais metais dažniau dairėsi įsigyti patvarius bei talpius universalo kėbulo tipo automobilius.
„Škoda Superb“ prieš „Opel Insignia“: čekiškas praktiškumas ar vokišką universalumas?
„Škoda Superb“ prieš „Opel Insignia“: čekiškas praktiškumas ar vokišką universalumas? / Aivaro Grigelevičiaus nuotr.

Karantino įkvėptas atostogų modelis

„Šalyje pastebima gaji tendencija vasaros atostogas praleisti Lietuvos ribose, o praktika tik demonstruoja pastarosios modelį. Žmonės, atsižvelgdami į patogumą bei, svarbiausia, siekdami apsisaugoti nuo pernelyg didelių susibūrimo vietų svetur, vis dažniau priima sprendimą, į keliones pažįstant gimtąją šalį, leistis nuosavu automobiliu“, – sako UAB „Longo LT“ vadovas P. Valiukėnas.

Anot prekybos naudotomis transporto priemonėmis bendrovės vadovo, praėję metai pasižymėjo labai išaugusiu susidomėjimu universalo kėbulo tipo automobiliais. Jo teigimu, būtent šio tipo automobilių buvo nupirkta kone kas antras. Tarp populiariausių universalų – „Vokswagen“, „Škoda“ ir „Volvo“ markės.

„Bagažinės tūris bei bendras transporto priemonės erdvumas, suteikiantis galimybę automobilyje sutalpinti didesnį kiekį daiktų, tampa vienu iš pagrindinių faktorių darančių didžiausią įtaką pirkėjo pasirinkimui. Su šio kėbulo tipo automobiliais vairuotojai drąsiai leidžiasi ne tik į šeimos keliones, bet ir žvejybą, medžioklę ar laukinį stovyklavimą“, – pažymi automobilių pardavimo ekspertas.

Svarbiausi kriterijai renkantis naudotą automobilį

Sertifikuotų automobilių pardavimo specialisto teigimu, išryškėjo ir kiti lietuvių pamėgti automobilių bruožai. Vairuotojams įsigyjantiems transporto priemonę, pasirinkime daugiausiai svorio turi ne tik kaina, ar modelis, bet ir kiti automobilio ypatumai – kuro tipas, degalų sąnaudos bei papildomos technologijos, kaip navigacija / GPS ar klimato valdymo sistemos: „Prieš priimdamas sprendimą įsigyti pasirinktą transporto priemonę, kiekvienas vairuotojas nori būti maksimaliai užtikrintas jos kokybe, detalių patvarumu bei kitais saugumo garantą užtvirtinančiais aspektais. Žmonėms svarbu patiems išbandyti, pajusti gabaritus, įvertinti komfortą ar apžvelgti trūkumus.“

P. Valiukėnas pažymi ir tai, jog asmenims planuojantiems atsinaujinti transporto priemonę, didelę reikšmę taip pat teikia originali pirkimo-pardavimo sutartis, paslėptų mokesčių nebuvimas, t.y. kai į kainą aiškiai įtraukiamos visos išlaidos bei išsamūs ridos išrašai.

„Dažnai nesertifikuotų automobilių pardavėjų praktikoje, pirkimo-pardavimo sutartyje įrašoma mažesnė suma nei iš tiesų yra perkamas automobilis. Nors toks metodas yra naudingas pardavėjui, kadangi šis nuslepia mokesčius, tačiau klientui, gedimo atveju arba norint grąžinti automobilį kyla rizika, jog atgauti bus galima tik tą sumą, kuri yra nurodyta sutartyje. Taip pat ir su automobilio rida. Jos išrašus pateikti gali kiekvienas sertifikuotas automobilių pardavėjas“, – aiškina P. Valiukėnas.

Internetu nuperkamas kas trečias naudotas automobilis

Anot P. Valiukėno, pastaruoju metu kito ne tik pirkėjų poreikiai, bet ir įsigijimo įpročiai – automobilių pardavimai internetu įgavo ne tik pagreitį, bet ir, svarbiausia, pasitikėjimą. Sertifikuotų automobilių pardavimo bendrovės duomenimis, šiandien net kas trečias automobilis yra nuperkamas būtent virtualioje erdvėje: „Nors daugumai pirkėjų yra įprasta prieš įsigyjant transporto priemonę ją apžiūrėti fizinio kontakto būdu, tendencijos pamažu keičiasi. Pirkėjus vis dažniau suvilioja galimybė atlikti tuos pačius procesus neišeinant iš namų.“

Pasak automobilių pardavimo specialisto, šios automobilių įsigijimo internetu tendencijos vystymuisi įtaką daro nesudėtingas jo įgyvendinimas. Klientas nuotoliniu būdu iš sertifikuotų automobilių pardavėjų gauna visą informaciją susijusią su pasirinktu automobiliu – vaizdinę medžiagą, istoriją, techninės apžiūros lapą, ridą patvirtinančius dokumentus bei suteikiamą garantiją, kas automatiškai klientą apsaugo nuo rizikos įsigyti nekokybišką transporto priemonę. Turint visą informaciją, pirkėjui tereikia priimti galutinį sprendimą dėl įsigijimo bei pasirinkti kaip bus pasirašoma pirkimo-pardavimo sutartis – gyvai, gavus automobilį arba internetu. Klientui tai – itin patogu, nes automobilis su visais dokumentais ir registracijos numeriais gali būti pristatytas prie namų durų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos