Netgi NATO susitikimo metu Vilniuje vieni valstybių vadovai buvo vežiojami tviskančiais prabangiais, o kiti – ne tokiais naujais, bet turinčiais itin storą šarvą limuzinais. Vienas tokių – Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis.
O JAV prezidentas Joe Bidenas bus atsiskraidinęs išskirtinį limuziną-visureigį. Tik kodėl jį vadina „Žvėrimi“?
Įdomu, kad šviesios atminties karalienei Elžbietai II priklausė daug automobilių, įskaitant „Bentley State“ limuzinas, kuris kadaise buvo antras pagal brangumą automobilis pasaulyje. Ji važinėdavo ir paprastais serijiniais „Jaguar“ bei „Land Rover“ automobiliais. Kartą ji pavėžėjo net Saudo Arabijos karalių ir gerokai nustebino.
O Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas važinėja, kaip teigia Kremliaus propaganda, išskirtiniu rusišku limuzinu „Aurus Senat“, pagamintu Rusijoje. Tačiau – tai tik dalis tiesos.
Automobilis „Aurus“ (dar vadinamas Putinmobiliu) buvo sukurtas V.Putino įsakymu 2018 m. Jį labai ilgai konstravo jungtinės visų Rusijos automobilių gamintojų pajėgos, kol galiausiai Maskvos valstybinis inžinerinis mokslinis institutas „NAMI“ pateikė galutinę koncepciją. Pagrindinis V.Putino reikalavimas buvo toks: parodyti pasauliui, kad rusai sugeba pasigaminti „savo“ prezidentinį šarvuotą limuziną ir gali išsiversti be „Vakarų pagalbos“. Anksčiau V.Putiną vežiojo vokiškas „Mercedes-Benz S600“.
Iš ko pagamintas Vladimiro Putino „rusiškas“ limuzinas?
Oficialus Rusijos „valstybinis prezidento automobilis“ nėra 100 proc. rusiškas, kaip to norėjo šios teroristinės valstybės vadovas, siekdamas pabrėžti „Rusijos didybę ir savarankiškumą“. NAMI išleido kalnus pinigų, bet taip ir nesugebėjo sukurti patikimo, galingo rusiško variklio. Ar žinote, kas sukonstravo Putinmobilio jėgainę, kur ji pagaminta?