Herbertas Diessas „Financial Times“ pareiškė, kad „Tesla“ kompanijai nereikia nerimauti dėl iškastiniu kuru varomų automobilių ateities ir apsaugoti šį verslo segmentą.
Tai, kad „Tesla“ reikia rūpintis tik elektromobiliais ir jų pardavimu, jiems suteikia didelį privalumą prieš senąsias automobilių kompanijas.
„Manau, kad Tesla dirba gerai. Jiems nereikia rūpintis palikimu. Jiems nereikia rūpintis naujos kartos benzininiais varikliais ir jie iš tikrųjų visą dėmesį gali sutelkti į ateitį. Tai – privalumas“, - sakė Herbertas Diessas.
Panašu, kad VW atstovas nori pasakyti, jog, nors ateityje mato elektrines transporto priemones, tačiau vis tiek turi nerimauti ir dėl savo senųjų verslo šakų, tai yra iškastiniu kuru varomų automobilių.
Žinoma, kai daugelį metų visas pelnas atkeliaudavo iš tokių automobilių pardavimų ir atrodė, kad tai niekad nesibaigs, tampa sunku pripažinti, jog metas keistis.
Tačiau akivaizdu, kad VW intensyviai investuoja į elektrines transporto priemones ir Diessas mano, jog masinė jų gamyba leis VW pasivyti konkurentus.
„Kai kurie mūsų konkurentai demonstruoja gerokai didesnį greitį programinės įrangos kūrimo ir diegimo srityse. Mes šiose srityse vis dar atsiliekame, tačiau kompanijos dydžiu ir pajėgumais turime galimybę pasivyti konkurentus.“
VW planuoja iki 2025-ųjų metų pagaminti apie 3 mln. vienetų elektrinių transporto priemonių. 2025-ieji atrodo gana toli ir tikriausiai daugelis norėtų, kad tokio lygio kompanija, kaip VW, darbuotųsi greičiau.
Juolab, kad „Tesla“ nemiega, o didina gamybos bei pardavimų apimtis ir netgi mažina elektromobilių kainas. Tačiau ir toks VW judėjimas link automobilių elektrifikavimo yra pozityvus žingsnis, ypač prisimenant „dyzelgeito“ skandalą ir jo pasekmes.