Jis vienu baterijos įkrovimu gali nuvažiuoti 378 km. Automobilio išorės ir vidaus dizainas atnaujinti. Naujasis modelis yra aptakesnis ir šiuolaikiškesnis.
Naująjį „Nissan Leaf“ bus galima įsigyti Europoje 2018 m. pradžioje.
Naujasis „Nissan Leaf“ gali įveikti 378 km
Naujasis „Nissan Leaf“ gali įveikti dar didesnius nuotolius, turi autonominiam važiavimui skirtas sistemas – statymosi sistemą „ProPILOT Park“ arba sistemą, supaprastinančią elektromobilio valdymą – „e-Pedal“. Kaip teigiama pranešime, šios inovacijos, panaudotos naujajame modelyje, padės kompanijai sustiprinti lyderės pozicijas elektromobilių rinkoje.
Naujasis e.jėgos agregatas išvysto kvapą gniaužiančią 110 kW galią. Sukimo momentas dabar siekia 320 Nm ir užtikrina geresnį pagreitį.
Naujuoju „Nissan Leaf“ dabar galima įveikti iki 378 km (pagal NEDC skaičiavimus) viena įkrova. Norintiems nuvažiuoti naujuoju „Leaf“ dar toliau, „Nissan“ 2018 metų pabaigoje pristatys brangesnę versiją su galingesniu varikliu ir didesne baterija, tad klientai galės rinktis jų poreikius atitinkantį elektromobilį.
„Nissan Intelligent Driving“: technologija, užtikrinanti vairavimo malonumą, didinanti saugumą
Naujame „Nissan Leaf“ yra trys pagrindinės išmanaus vairavimo technologijos. Pirmoji – tai „ProPILOT“. Ji naudojama važiavimui greitkeliu viena juosta. Su šia technologija važiavimas tampa lengvesnis, ne toks įtemptas ir paprastesnis.
Antroji – „ProPILOT Park“, kuri pakeis žmonių supratimą apie automobilių statymą. Įjungus šią technologiją, ji kontroliuoja visą vairavimą, greitėjimą, stabdymą ir pavarų pasirinkimą, automatiškai nukreipdama automobilį į stovėjimo vietą. Dėl to automobilį pastatyti bus daug lengviau ir tiksliau.
Trečia – „e-Pedal“. Tai revoliucinė technologija, kuri pakeis mūsų vairavimo būdą. Vairuotojai galės pradėti važiuoti, greitėti, lėtinti ir stabdyti automobilį pasitelkdami tik akceleratoriaus pedalą. Akceleratoriui esant visiškai atleistam, automatiškai naudojami regeneraciniai ir trinties stabdžiai, todėl automobilis palaipsniui visiškai sustabdomas. Automobilis išlaiko savo padėtį net ant stačių įkalnių, kol akceleratorius vėl paspaudžiamas. „e-Pedal“ jautrumas suteiks papildomo komforto vairuojant.
Agresyviomis stabdymo sąlygomis vis dar turi būti naudojamas įprastas stabdžių pedalas.
„Nissan Intelligent Integration“: akumuliatoriaus energijos sąsaja su socialine infrastruktūra
„Nissan“ novatoriška elektrinių transporto priemonių potencialo vizija neapsiriboja vien tik naujo „Leaf“ galia. Automobilio akumuliatorius taip pat galima naudoti kaip mobiliuosius energijos kaupiklius.
„Vehicle to Grid“ (V2G) technologija apima dvipusį įkrovimą, leidžiantį elektromobilius visiškai integruoti į elektros tinklą. Ji padeda geriau valdyti neprogramuojamus atsinaujinančios energijos srautus, todėl atsinaujinantys šaltiniai tampa dar labiau integruoti ir prieinami.
„Nissan“ elektromobilių savininkai taps aktyviais energijos rinkos dalyviais.
Sistema leidžia elektromobilių savininkams prisijungti prie elektros tinklų ir taip atlikti reikšmingą vaidmenį tinkle bei suteikia galimybę gauti papildomas pajamas. Ėmus plačiau naudoti V2G technologiją, ji pakeis visą „Nissan“ elektromobilių savininkų gyvenimą, nes jie taps aktyviais energijos rinkos dalyviais: „xStorage Home“ galima įkrauti iš elektros tinklo arba iškrauti į tinklą.
Klientai taip pat naudos naujai suprojektuotą sąsają, esančią naujojo „Nissan Leaf“ išmaniojo telefono programoje, kuri leis stebėti automobilio įkrovimo būseną, rasti artimiausią įkrovimo stotelę ir iš anksto prieš važiuojant pašildyti arba atvėsinti automobilį iki idealios temperatūros.
Išorinis „Nissan Leaf“ dizainas: elegantiškas siluetas ir madinga „techno“ išvaizda
Naujojo „Nissan Leaf“ dizainas išreiškia „Nissan“ požiūrį į ateitį. Dizainą įkvėpė „IDS Concept“ automobilis, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 2015 m. Tokijo automobilių parodoje.
Priekyje yra tradicinės „Nissan“ grotelės, atspindinčios kompanijos DNR, kurios vienija su kitais „Nissan“ modeliais, tokiais kaip „Nissan X-Trail“ ir Europoje populiariausiu „Qashqai“. Tačiau mėlyna grotelių spalva, būdinga tik naujoms „Nissan“ elektrinėms transporto priemonėms, išskiria ją iš kitų. „Plaukiantis“ stogas suteikia papildomo žavesio bei dinamiškos išvaizdos. Aptakiuose LED žibintuose matyti „Nissan“ būdingas bumerango dizainas.
Interjero dizainas: pranašumo jausmas su grynomis, ramiomis emocijomis
Visiškai pertvarkytas ir naujojo „Nissan Leaf“ salonas – skoningas, saikingas ir subtilus. Tai pasiekta naudojant aukštesnės kokybės medžiagas ir bendrą jų derinį bei apdailą, stengiantis, kad „gyvenimas salone“ atitiktų išmanų važiavimo pobūdį.
Keleiviai ir vairuotojas salone iš karto pastebės ir įvertins specialius gyvus mėlynus dygsnius ant sėdynių, prietaisų skydelio ir vairo bei naujos išvaizdos 7 colių spalvotą (TFT) ekraną. Ekrano komponentų išdėstymas buvo iš naujo suprojektuotas, kad būtų lengviau suvokti pagrindines funkcijas, tokias kaip „Safety Shield“ technologija, įkrovos būsena, galia ir garso bei navigacijos sistemos informacija. Kai kuriose šalyse į informacinę ir pramoginę sistemas automobiliuose su navigacijos sistema buvo įtraukta „Apple“ „CarPlay“.
Naujasis „LEAF“ pakeičia pirmosios kartos modelį, geriausiai parduodamą pasaulyje elektrinį automobilį. Nuo to laiko, kai 2010 m. imta prekiauti šiuo modeliu, „Leaf“ pasirinko daugiau nei 280 000 pirkėjų.