Funkcionalus salonas
Vienas konkurso dalyvių, kurio gamintojui pavyko suderinti tokias savybes, yra „Toyota Proace City Verso“. Siūlomos kelios šio vienatūrio versijos: galima rinktis įprastą „Compact“ ar 35 cm ilgesnę „Long“ versiją ir skirtingas jų komplektacijas su penkiomis ar septyniomis sėdimomis vietomis.
„Vairuodamas šį furgoną žmogus jaučiasi kaip lengvajame automobilyje – jis patogus ir nevargina, geras dydis, o puikiausia, kad lengvai transformuojamas. Mažoms įmonėms ar amatininkams tokie automobiliai yra reikalingi, nes kartais jiems reikia vežti žmones, kai kada – krovinius, na, o tokio tūrio bagažo skyriaus, koks yra šio modelio, dažniausiai užtenka“, – apie vienatūrį kalbėjo žurnalo „Auto Bild Lietuva“ redaktorius ir „Komercinio automobilio 2020“ rinkimų komisijos narys Vitoldas Milius.
Automobilio salonas yra funkcionalus: antroje sėdynių eilėje gali būti įrengiamos trys individualios sėdynės, iš kurių kiekviena turės „Isofix“ vaikiškos kėdutės tvirtinimo jungtis – tai unikali šios klasės savybė, itin aktuali didelėms šeimoms. Ilgiausiame modelyje galima pridėti ir trečią sėdynių eilę, stumdomą pirmyn ir atgal, tad joje įsitaisys ir suaugę žmonės.
Prireikus transportuoti didelį krovinį, galinių sėdynių eilės gali būti nulenkiamos, taip praplečiamas bagažo skyrius net iki 4,3 kubinių metrų.
Technologijos – kaip asmeninio automobilio
„Komercinio automobilio 2020“ komisijos nariui, patyrusiam logistikos ekspertui Antanui Šimeliui, furgonas „Toyota“ įsiminė dėl universalumo – galimybės jį naudoti ir darbo reikalais, ir šeimos kelionėms.
„Aš manau, kad šis modelis gali būti netgi pirmas šeimos automobilis – su juo galima ir kažkur nuvykti visiems drauge, ir atlikti smulkaus verslo ar nedidelio ūkio funkcijas. Dabar visi komerciniai automobiliai panašėja į kasdienius, privataus naudojimo automobilius, o „Toyota“ asocijuojasi su gera kokybe ir patikimu darbiniu kasdieniu pagalbininku.
„Proace City Verso“ turi visas saugumo sistemas ir priemones, padedančias saugiai ir kokybiškai keliauti, tad, reikia tikėtis, ir šis modelis išlaikys tą pačią tradiciją ir praplės esamą automobilių gamą, padės užpildyti tą nišą, kurios kai kam galbūt ir trūko“, – įspūdžius pasakojo A.Šimelis.
Automobilis klientams siūlomas su vienu benzininiu ir dviem dyzeliniais varikliais, kurie gali būti poruojami tiek su mechanine, tiek automatine pavarų dėžėmis. Modernūs varikliai leido suderinti automobilio praktiškumą bei talpumą su vienais geriausių klasėje ekonomiškumo rodikliais – deklaruojamos degalų sąnaudos pagal variklį svyruoja 5,4–7,3 litro šimtui kilometrų. Svarbu paminėti ir tai, jog „Proace Verso“ gali vilkti iki 1,4 tonos priekabą.
Automobilyje taip pat gausu įvairios saugumo įrangos: jau standartiniame modelyje sumontuotos tokios sistemos kaip „Pre-Collision“ su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo su vairo valdymo funkcija ar kelio ženklų atpažinimas.
„Automobilį gera vairuoti, motorai taip pat geri – viskas su juo gerai ir gana tradiciška. Bet kaip pagrindinę stiprybę išskirčiau tai, kad šis automobilis yra labai universalus: ryte galima nuvežti vaikus į darželį, o išėmus sėdynes nusivežti reikalingas darbo priemones“, – automobilio savybes apibendrino V.Milius.
„Toyota“ užimama komercinių automobilių rinkos dalis nuolat auga, o tam įtakos turi ne tik patikimi modeliai, bet ir papildomos naudos klientams, kaip 6 autorizuoti serviso centrai visoje Lietuvoje bei itin ilga garantija – iki 5 metų arba 200 tūkst. km.