Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Komercinių automobilių rinkoje – naujokas, pasiryžęs „pasistumdyti“ su senbuviais

Komercinis transportas yra labiau konservatyvus nei lengvasis – pokyčiai čia ne tokie dažni, modeliai atnaujinami rečiau, o naujų pasirodymas – išvis retenybė. Tačiau šiemet Lietuvoje debiutavo ne koks nors modelis negirdėtu pavadinimu, bet visiškai nauja markė – MAN.
Patikrino, ar gali komercinis automobilis būti sportiškas
Patikrino, ar gali komercinis automobilis būti sportiškas / Vytauto Pilkausko nuotr.

Ko verti šie mikroautobusai, aiškinasi „Komercinio automobilio 2018“ konkurso komisijos nariai, teigiama pranešime žiniasklaidai. Naujasis MAN TGE yra vienas pretendentų tapti geriausiu Lietuvos komerciniu automobiliu – ar jam tai pavyks, paaiškės gegužės 18-ąją Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“.

Savininkas – „Volkswagen“

Naivu būtų tikėtis, kad MAN sukūrė visiškai naują mikroautobusą – komercinio transporto rinkoje tai būtų tolygu savižudybei, nes visiškai naujo modelio kūrimo kaštai atsipirktų labai negreitai. Jeigu atsipirktų išvis. MAN yra gerai žinomas sunkvežimių gamintojas ir į lengvųjų komercinių automobilių rinką įžengė kartu su savo savininko „Volkswagen“ parama. MAN TGE yra iš esmės „Volkswagen Crafter“.

Būtų klaidinga manyti, kad MAN tėra maža žuvelė „Volkswagen“ jūroje. Tai yra daugiau nei dviejų šimtų metų istoriją turintis sunkvežimių ir įvairių inžinerinių sistemų gamintojas, kurio padaliniuose dirba daugiau nei 50 tūkst. žmonių. Šio amžiaus pradžioje MAN rimtai svarstė įsigyti „Scania“ gamintoją iš to paties „Volkswagen“, tačiau reikalai pasisuko priešinga kryptimi – vietoje pirkėjo MAN tapo preke.

MAN TGE, kaip ir „Volkswagen Crafter“, yra gaminamas skirtingomis ratų bazėmis, įvairiomis varomų ratų pavaromis (TGE gali būti varomas galiniais, priekiniais arba visais keturiais ratais), turi keturis skirtingos galios dyzelinius variklius (nuo 75 iki 130 kW) bei pažangią 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Kuo jis skiriasi nuo savo brolio?

„Kalbant iš techninės pusės, MAN mikroautobusas gaminamas toje pačioje gamykloje kaip ir „Volkswagen“, bet klaidinga manyti, kad tai tas pats produktas. Kiekvienas iš šių prekinių ženklų neša po savimi skirtingą filosofiją. Gamyboje MAN naudoja savo „know how“ technologiją, kuri atitinka visus tik MAN prekės ženklui keliamus kokybės reikalavimus“, – teigia įgalioto gamintojo atstovo Lietuvoje, UAB „Adampolis“, MAN TGE produkto vadovas Tadas Brazdauskis.

Sėkmingas debiutas

Lietuvoje MAN TGE debiutavo tik balandžio 1 dieną ir, kaip teigia T.Brazdauskis, žmonių dėmesio sulaukia nemažai. Juk iš esmės tai – patikimas ir užsirekomendavęs „Volkswagen Crafter“, tik atrodo kiek kitaip ir turi kitokį prekinį ženklą. O tai – puiki proga išsiskirti.

„Neseniai pasiekėme susitarimą su vienu didžiausių maisto produktų tiekėjų Baltijos šalyse „Barbora“, kurie papildys savo parką naujaisiais MAN TGE, tad galiu drąsiai teigti, kad pradėjome šį kelią užtikrintais žingsniais“, – pasakoja T.Brazdauskis.

Šiuo metu rinkai siūlomi tik krovininiai TGE modeliai, o keleiviniai atkeliaus rudenį. Galima numanyti, jog dėl technologinio panašumo su naujos kartos „Volkswagen Crafter“ naujasis MAN lengvasis komercinis automobilis turėtų užimti tvirtas pozicijas Lietuvos rinkoje.

Techninių dvynių tarp komercinių automobilių – ne vienas. Pavyzdžiui, „Komercinio automobilio 2018“ konkurse dalyvaujantis „Fiat Fullback“ yra techniškai identiškas „Mitsubishi L200“, „Mercedes-Benz X-Class“ – „Nissan Navara“ bei „Renault Alaskan“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos