Įdomu tai, jog net keturi iš šių automobilių yra patekę ir į Lietuvos metų automobilio 2013 finalą. Tai – „Renault Clio“, „Subaru BRZ/Toyota GT86“, „Volkswagen Golf“ bei „Volvo V40“.
Jūsų dėmesiui – visas finalininkų sąrašas:
„Ford B-Max“
Šis kompaktiškas vienatūris pasižymi unikaliomis praktiškumo savybėmis. Gamintojas nusprendė atsisakyti vidurinių statramsčių, tačiau sugalvojo, kaip suprojektuoti kuo saugesnę konstrukciją. Negana to, galinės slankiojančios durys suteikia nepaprastai platų įėjimą į saloną – čia be jokio vargo galima sutalpinti pusantro metro pločio krovinį.
Gamintojo nuotr./„Ford B-Max“ |
„Hyundai i30“
Naujos kartos charizmatiškas vidutinės klasės hečbekas pasižymi ne tik ekspresyvesniu dizainu nei jo pirmtakas, bet ir erdvesniu salonu. Modernios kėbulo linijos bei geras automobilio talpumas patiks praktiškiems žmonėms.
Gamintojo nuotr./„Hyundai i30“ |
„Mercedes-Benz A“ klasė
Su naująja A klase „Mercedes-Benz“ siekia neatsilikti nuo pagrindinių savo klasės varžovu. Naujasis modelis jau sulaukė gausybės gerų atsiliepimų ne tik dėl patrauklaus dizaino, bet ir dėl puikių važiavimo savybių. Praėjus 15 metų nuo pirmosios A klasės kartos debiuto gamintojas nusprendė imtis radikalių pokyčių.
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A“ klasė |
„Peugeot 208“
Šis kompaktiškas šeimyninis automobilis buvo pristatytas 2012-ųjų Ženevos automobilių parodoje. Lyginant su savo pirmtaku, 207 modeliu, naujasis 208 yra net 173 kg lengvesnis, tuo tarpu viduje suprojektuota pastebimai daugiau vietos. Gamintojo teigimu, „Peugeot 208“ pasižymi itin aptakiu kėbulu, kurio oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0,29. Tai suteikia ne tik geresnes dinamines savybes, bet ir geresnius ekonomiškumo parodymus.
Gamintojo nuotr./„Peugeot 208“ |
„Renault Clio“
Šis tiesioginis „Peugeot 208“ konkurentas išsiskiria akį traukiančiu dizainu bei padoria bazine įranga. Ketvirtosios kartos „Clio“ debiutavo 2012-ųjų Paryžiaus parodoje. Prancūzų teigimu, 2013-aisiais bus pristatyta ir versija su universalo kėbulu. Gamintojas praneša, kad lyginant su pareitos kartos „Clio“, naujasis modelis turi ilgesnį atstumą tarp ašių, o tai automobiliui suteikia papildomus erdvumo privalumus.
Gamintojo nuotr./„Renault Clio“ |
„Toyota GT86/Subaru BRZ“
Įdomu tai, kad šis sportinis „duetas“ įspūdi paliko ne tik Lietuvos metų automobilio 2013 komisijai, bet ir Europos žurnalistams. Sportiškas charakteris bei sąlyginai žema kaina leidžia šiuos modelius vadinti vienais sėkmingiausių pastarojo dešimtmečio indėlių nuobodėjančioje automobilių pramonėje. Galiniai varantieji ratai su riboto praslydimo diferencialu, 6 laipsnių mechaninė transmisija bei charakteringas 2,0 litrų atmosferinis variklis su 200 AG – puiki sėkmingo automobilio formulė.
Gamintojo nuotr./„Toyota GT86“ |
„Volkswagen Golf“
Septintosios kartos „Golf“ ekspertų teigimu, yra revoliucinis automobilis. Jis visokeriopai lenkia visus ankstesnius modelius, o Lietuvoje šis hečbekas beveik be konkurencijos buvo išrinktas metų automobiliu. Puiki važiavimo kokybė, padori įranga bei nepriekaištingas modelio išbaigtumas patiko ir Europos metų automobilio rinkimų komisijai.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Golf“ |
„Volvo V40“
Tai – saugiausias savo segmento automobilis. „Volvo V40“ yra pirmasis serijiniu būdu gaminamas automobilis su pirmąja pasaulyje išorine saugumo oro pagalve. Jos paskirtis – uždengti priekinius statramsčius bei priekinį stiklą, taip sumažinant galimus partrenkto pėsčiojo sužalojimus. Negana to, V40 demonstruoja erdvų bei praktišką saloną bei neprastą važiavimo kokybę.
Gamintojo nuotr./„Volvo V40“ |
Kuris automobilis, jūsų manymu, 2013-ųjų kovo 4-ąją bus išrinktas Europos metų automobiliu?