Varikliu pasirūpino „General Motors“
Serijiniu tapęs R1 turės viduryje įmontuota variklį ir bus varomas galine ašimi. Po variklio gaubtu slėpsis 6,2 litro darbo tūrio, V formos, aštuonių cilindrų agregatas, kurį superautomobiliui paruošė „General Motors“. Jėgainė generuos 525 arklio galių pajėgumą.
Iki 100km/h – vos per 2,5 sekundės
Lengvas kėbulas ir mažas, vos 1100 kilogramų svoris šiam spartuoliui iki 100km/h atžymos leis pagreitėti vos per 2,5 sekundės. Maksimalus deklaruojamas automobilio greitis – 320 km/h.
Variklis bus komponuojamas su šešių laipsnių mechanine „Graziano H-pattern“ pavarų dėže. Gamintojas pasirūpino ir tuo, jog automobilis ne tik sparčiai įsibėgėtų, bet taip pat galėtų ir greitai sustoti. Šią funkciją atliks 362 milimetrų skersmens stabdžių diskai.
Interjere – OMP akcentai
R1 įrangos sąrašas apima ir oro kondicionierių, dvigubą ir tylesnę išmetimo sistemą, „Hella“ kompanijos žibintus. Automobilio interjeras dvelkia sportiškumu. R1 viduje galima rasti OMP kompanijos sėdynes, saugos diržus ir vairą.
Jau žinoma ir preliminari šio „pikto“ mažylio kaina. Ji sieks 250 000 litų.