Kol kas aktyviausi – „Škoda“, „Volkswagen“, „Mercedes-Benz“, „Renault“ ir „Mazda“ koncernų atstovai.
Lietuvos žurnalistų autoklubo (LŽA) organizuojamo „Lietuvos metų automobilio 2025“ dalyviai registruojami iki spalio 10 dienos.
„Šiemet konkurse ir vėl bus naujovių, tačiau kai kurie dalykai nesikeičia – dalis atstovybių savo kandidatus visuomet teikia pirmosiomis registracijos dienomis, kita dalis laukia paskutinių dienų ar net valandų. Komisija nekantrauja bendrą vaizdą matyti kuo anksčiau, tačiau spėju, kad šis „nakties prieš egzaminą“ fenomenas niekur nedings. Kad ir kaip būtų, prognozuojame, kad dalyvių bus gausu, galime sulaukti ir visiškai naujų vardų. Kaip ir pernai, metų automobilį rinksime trijose kainų kategorijose, jau turime kandidatų kiekvienoje iš jų“, - sakė LŽA prezidentas Valdas Valiukevičius.
Visi konkurso dalyviai iki konkurso starto turės būti „apauti“ žieminėmis „Continental“ padangomis, kad bandymų sąlygos būtų visiškai vienodos, nes sukibimas su kelio danga lemia automobilio valdomumą, o pastarasis yra vienas svarbiausių komisijos vertinimo kriterijų.
Konkursas oficialiai startuos VILNIUS TECH universitete, kur bus surengta konferencija „Plug-In“. Vėliau vyks elektromobilių testas, bandymai Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos autodrome, specialių nominacijų bandymai Druskininkuose. Lapkričio 29 dieną nugalėtojai bus paskelbti VILNIUS TECH.
Metų automobiliu taps trys pretendentai, besivaržantys klasėse iki 40 000, 60 000 eurų ir daugiau nei 60 tūkst. eurų. Taip pat bus renkamas Metų elektromobilis, „Autoplius“ Metų inovacija, „Bitės“ metų interneto automobilis, Metų saugiausias automobilis, „Balcia“ 4x4, Metų sportiškiausias, Metų vairas ir Tautos automobilis, kurį išrinks portalo tv3.lt skaitytojai.
Pagrindiniai „Metų automobilis 2025“ rėmėjai yra koncernas "Continental" ir draudimo bendrovė "Balcia Insurance SE".
Konkursą taip pat remia "Bitė", "Inbalance grid", "Transeksta", Lietuvos sporto centras "Druskininkai", Vilniaus automechanikos ir verslo mokykla, VILNIUS TECH.
Informaciniai rėmėjai: „TV3 Group“, „Power Hit Radio“, „Auto Bild Lietuva“, portalas autoplius.lt. Komunikacijos partneriai – finansinės ir strateginės komunikacijos agentūra „Fcomm“.
Pernykščiame konkurse varžėsi 30 pretendentų. Nugalėtoju klasėje iki 40 tūkst. eurų tapo „Nissan X-Trail“, klasėje iki 60 tūkst. eurų - „Toyota Prius“, o klasėje virš 60 tūkst. eurų triumfavo „Mercedes-Benz“ E klasė.