Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kovo mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje tęsėsi nuosmukis

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2013 m. kovą Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka sumažėjo 4% iki 1’073 vnt.
Nauji automobiliai
Nauji automobiliai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Kovas

2012 m. kovą šalyje buvo įregistruota 1’116 automobilių. Prastesnį šių metų rezultatą pastebimai paveikė mažesnis darbo dienų skaičius (20 – šiemet, 22 – pernai), o taip pat itin prastas „Peugeot“ rezultatas (vos 1 – šiemet, 102 – pernai).

Kovą asmeninių automobilių (M1) registravimas sumažėjo 4% iki 956 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka paaugo 2% iki 117 vnt.

Kalbant apie atskiras darbo dienas, pati sėkmingiausia buvo kovo 28 d., kuomet įregistruoti net 123 nauji automobiliai. Tuo tarpu pati prasčiausia buvo kovo 4 d., kuomet įregistruota tik 17 automobilių.

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje pirmos vietos neužleido „Volkswagen“ markė (197 vnt.), antrąją užėmė „Nissan“ (139 vnt.), o trečioje liko „Toyota“ (98 vnt.).

Tarp prestižinių markių ir šį mėnesį pirmavo „Audi“ (40 vnt.). Kovą populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Nissan Qashqai“ (85 vnt.), „Volkswagen Golf“ (46 vnt.) ir „Nissan Juke“ (27 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) automobilių pirmavo „Volkswagen Caddy“ (11 vnt.).

2013 m. pirmąjį ketvirtį Lietuvoje iš viso įregistruoti 3’149 nauji lengvieji automobiliai, t.y. vos 2% mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praeitais metais (3’224 vnt.).

Kovo mėnesį Lietuvos rinkoje debiutavo „Citroen“ kompaktinis sedanas „CElysee“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos