Standartinis KTM X-BOW automobilis bene garsiausios Vokietijos trasos ratą 2009-aisiais įveikė per 8 min. 10 s. Austrams tokio rezultato neužteko, todėl jie patobulino 2,0 litrų TFSI „Audi“ variklį bei atliko tam tikrus pakabos derinimo darbus.
Naująjį X-BOW RR pilotavęs 2008-ųjų GT4 klasės lenktynių Europos čempionas Christopheris Haase Niurburgringo žiedą apvažiavo per 7 min., 25,72 s. Tokiu rezultatu didžiuojasi ir „Ferrari Enzo“ (7 min., 25 s.).
Vietose, kur tokie superautomobiliai, kaip „Koenigsegg CCX“, „Porsche Carrera GT“ ar „Ferrari 458 Italia“ lėkė 280 km/h greičiu, šis X-BOW RR važiavo, palyginti mažu, beveik 240 km/h greičiu. Akivaizdu, kad visas KTM automobilio pranašumas buvo ne tiesiosiose, o posūkiuose.
Lengvas, tačiau santykinai galingas austriškas automobilis užnugaryje paliko visus savo klasės konkurentus, bei aplenkė anksčiau minėtus superautomobilius. Oficialioje laikų lentelėje jis aukštesnes vietas užleido tik 15 serijiniu būdu gaminamiems automobiliams, tam tarpe – 2011-ųjų „Nissan GTR“, „Porsche 911 GT2 RS“, „Chevrolet Corvette ZR-1“ ir t.t.
Kompanijos teigimu, X-BOW RR yra gatvėms pritaikyta lenktyninio automobilio versija. KTM organizuoja specialią „KTM X-BOW Battle“ lenktynių seriją, kurioje dalyvaujama tokiais pačiais modeliais, apautais kibesnėmis, „Slick“ tipo padangomis.
Siūlome pažiūrėti vaizdo siužetą, kuriame užfiksuotas greitasis ratas.