Komandinis darbas
Kartu su Povilu „Studentiškos formulės“ projektą vykdė šeši Transporto priemonių inžinerijos programą KTU baigiantys bakalaurai: Tautvydas Bukauskas, Gintautas Tručinskas, Algirdas Laskys, Karolis Vaiginis, Rytis Zonovas ir Laimutis Lipinas. Kiekvienas studentas sprendė individualias užduotis, už kurias buvo atsakingas.
Tautvydas sukūrė savitos konstrukcijos transmisiją, užtikrinančią efektyvią įsibėgėjimo dinamiką – formulėje naudojama grandininė perdava, kombinuota su riboto slydimo diferencialu.
Bolido priekio dizainą kūręs Tautvydas suprojektavo ir pagamino modernią sistemą – elektrinį pneumatinį pavarų perjungimą, kuomet, panaudojant elektroniką, kontroliuojamas suspaustas dujų srautas per kombinuotus vožtuvus, vamzdelius ir cilindrus. Tai itin aktualu lenktyniniame režime, kuomet svarbus patogus ir greitas pavarų perjungimas.
Algirdo suprojektuota vairo kolonėlė su lanksčiu velenu. Piloto įsėdimo patogumui pagaminta ir įrengta nuimamo vairo konstrukcija.
Automobilių elektroniką puikiai išmanantis Karolis atliko visus elektros instaliacijos darbus – elektronikos valdomą variklio maitinimo sistemą, suprojektavo ir pajungė sertifikuoto lietaus žibinto sistemą, saugos bei pneumatinę sistemas.
Ryčio suprojektuota ir pagaminta dvisvirtė pakaba, lankstams panaudojant sportinius sferinius šarnyrus, sustandinančius pakabą ir užtikrinančius efektyvesnį valdymą.
Laimutis suprojektavo ir pagamino savitos konstrukcijos plačių reguliavimo galimybių paminų mechanizmą (angl. pedalbox), atsižvelgiant į galimus pilotų ūgio skirtumus ir siekiant užtikrinti ergonomiką.
Pirmasis studentiškos formulės viešas pristatymas įvyko gegužės mėnesį, KTU rengtoje tarptautinėje parodoje – konkurse „Technorama 2015“. Didelio parodos lankytojų dėmesio sulaukę projekto autoriai konkurso organizatorių įvertinti kaip originaliausiai savo idėją pristatę parodos dalyviai.
KTU studentiškos formulės ratus suka 82 kW galios motociklo variklis. 320 kg sveriančio bolido įsibėgėjimas iki 100 kilometrų per valandą trunka 4,1 sekundės.