Jau 2022 metų pabaigoje bus pradėta serijinė C segmento, vėliau – B segmento modelių, turinčių „PPE“ platformą, gamyba. Pirmą kartą elektromobilių rinkoje jie bus gaminami ir kaip didesnę prošvaisą turintys SUV, ir kaip tokie dinamiški automobiliai kaip naujasis „Audi A6 e-tron“.
Koncepcinis automobilis su „Audi A6“ emblema priklauso markės verslo klasės modelių šeimai. Nuo 1968 metų šie automobiliai reprezentavo markę viename populiariausių segmentų pasaulyje ir iki 1994 metų buvo žinomi „Audi 100“ pavadinimu. O šiandien šioje šeimoje yra tokios versijos kaip „Sedan“, „Avant“ ir „allroad“, taip pat kaip „A7“ modelis pristatytas „Sportback“.
Automobilyje „Audi A6“ elektrinė pavaros sistema diegiama dar nuo 2011 metų, kada pasirodė hibridinė šio modelio versija. Dabartinis „Audi A6 TFSI e“ su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, leidžiančia vien tik elektra nuvažiuoti iki 91 kilometro (WLTP), debiutavo 2019 metais.
Tačiau skirtingai nuo pastarojo, 2021 m. Šanchajaus automobilių parodoje pristatytas „Audi A6 e-tron concept“ naudoja vien tik elektros energiją ir turi naują „Audi“ sukurtą „PPE“ platformą. Tuo pačiu metu jis pasižymi visiškai nauju dizainu – vienintelis su dabartiniu „A6“ jį siejantis dalykas yra dydis. Būdamas 4,96 metro ilgio, 1,96 metro pločio ir 1,44 metro aukščio, jis buvo kuriamas kaip „Sportback“ versija ir savo bruožais akivaizdžiai perteikia sistemingą šiuolaikinio „Audi“ dizaino progresą.
Šanchajuje debiutuojantis „Audi A6 e-tron concept“ modelis yra kur kas daugiau nei tik eksperimentinio dizaino pavyzdys – automobilio kėbulas suteikia užuominą apie būsimus serijinius „Audi“ modelius ir akivaizdžiai atskleidžia kaip dinamiškai ir elegantiškai atrodys elektrinė keturių žiedų markės verslo klasė.
O nauja „PPE“ platforma užtikrins, kad tai ką sufleruoja automobilio kėbulo linijos, bus įkūnyta dinamiškomis važiavimo savybėms ir puikiu pritaikymu kiekvienai dienai. Tai reiškia, kad, priklausomai nuo pasirinktos pavaros sistemos ir modelio versijos, „Audi A6 e-tron“ galės nuvažiuoti daugiau kaip 700 kilometrų (matuojant WLTP standartu), o galingiausios versijos nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės greičiau nei per 4 sekundes.
Savo dydžiu „Audi A6 e-tron concept“ yra be jokių abejonių verslo klasės atstovas, o aerodinaminiai sprendimai visada buvo itin svarbūs ilgoje „Audi“ istorijoje, gaminant prabangius automobilius. „Audi 100“ (C3) aerodinaminio pasipriešinimo Cd koeficientas vis dar yra legendinis – tuo metu automobilio aerodinamika buvo geriausia visose klasėse, o jau 1982 metais su Cd 0,30 koeficientu modelis buvo žymiai pranašesnis už konkurentus.
Ir dabar „Audi A6 e-tron concept“ dar kartą įrodydo, kad markė visada apjungia formą ir funkciją tobuloje simbiozėje – vos Cd 0,22 siekiantis koeficientas yra beprecedentis elektrinių C klasės modelių segmente. Kalbant paprasčiau, tai reiškia, kad automobilis pasižymi minimaliu aerodinaminiu pasipriešinimu ir tai savo ruožtu lemia mažesnes energijos sąnaudas ir didesnį nuvažiuojamą atstumą.
Dideli 22 colių ratlankiai ir trumpa priekinė ir galinė dalis, žemas salonas ir išgaubta kupė stogo linija elektromobiliui suteikia išskirtinį sportinio automobilio siluetą.
Siauri priekiniai ir galiniai žibintai pasižymi išskirtine grafika. Skaitmeninės „Matrix LED“ ir „OLED“ technologijos užtikrina maksimaliai ryškų apšvietimą ir daug technologijų, esančių nedideliuose žibintuose, tuo pačiu metu siūlant pasirenkamos išvaizdos šviesas.
Abejose automobilio pusėse esantys trys maži aukštos raiškos LED projektoriai apšviečia plotą apačioje po atidarytomis durelėmis – dinaminės šviesos pasveikina savo keleivius pranešimais jų kalba. Kiti keturi aukštos raiškos LED projektoriai, sumontuoti automobilio šonuose, skleidžia posūkių šviesų projekcijas. Šis atvaizdavimas gali būti keičiamas priklausomai nuo rinkos ir skirtinguose regionuose galiojančių reikalavimų.
Priekiniai skaitmeninai „Matrix LED“ žibintai pasižymi beveik kino projektoriaus raiška. Pavyzdžiui, jei įkraunant akumuliatorių „Audi A6 e-tron concept“ stovi priešais sieną, vairuotojas ir keleiviai gali leisti laiką žaisdami ant jos atvaizduojamus vaizdo žaidimus.
Be to, pirmą kartą projekcijos aplink automobilį padeda komunikuoti ir išorėje – naudojant išmanųjį automobilio junglumą, „Audi A6 e-tron concept“ gali informuoti kitus eismo dalyvius, jiems rodydamas vizualinę informaciją.
Greitas įkrovimas, tolimas nuvažiuojamas atstumas
Du „Audi A6 e-tron concept“ elektros varikliai pasiekia bendrą 350 kW galią ir 800 Nm sukimo momentą.
„Audi A6 e-tron concept“ ir visų būsimų modelių su PPE platforma pavaros širdis yra 800 voltų įkrovimo technologija. Kaip ir anksčiau pasirodžiusiame „Audi e-tron GT“, ji užtikrina, kad „Audi A6 e-tron concept“ akumuliatorius gali būti labai greitai įkrautas iki 270 kW siekiančia galia – užtenka vos 10 minučių įkrovimo, kad elektromobilis galėtų nuvažiuoti daugiau kaip 300 kilometrų. O per 25 minutes 100 kWh talpos „Audi A6 e-tron concept“ akumuliatorių galima įkrauti nuo 5 iki 80 procentų.
Kartu su didesniu nei 700 kilometrų nuvažiuojamu atstumu (priklausomai nuo pasirinktos pavaros sistemos ir galios), „Audi A6 e-tron concept“ be išlygų puikiai tinkamas naudojimui kaip kasdienis automobilis. Kalbant apie dinamiką, „Audi A6 e-tron concept“ kaip būdinga elektromobiliams, yra žymiai pranašesnis už savo konkurentus su vidaus degimo varikliais.
Dėl nuo pat pirmų sūkių pasiekiamo maksimalaus ir didelio sukimo momento, net ir baziniai modeliai, pritaikyti efektyviam važiavimui, iki 100 km/val. įsibėgės greičiau nei per 7 sekundes, o galingiausios versijos šį sprintą atliks gerokai greičiau nei per 4 sekundes.