Visų istorinių V8 variklių, kaip ir V6, V10, V12, net nepavyktų suskaičiuoti – jų būta iš tikrųjų daug. Pirmąjį V8 variklį 1904 metais pagamino prancūzų kompanija „Antoinette“. Šis inžinieriaus Léono Levavasseuro kūrinys pirmiausiai buvo montuojamas į katerius, vėliau – į lėktuvus. „Antoinette“ iš tikrųjų buvo įspūdingų inžinerinių pajėgumų ir inovatyvumo kompanija. Štai įdomus tai iliustruojantis faktas 1905-ųjų „Antoinette“ V8 variklio versija su visais priedais ir aušinimo skysčiu svėrė 86 kg ir išvystė 37 kW – šio variklio svorio ir galios santykis nebuvo pralenktas net 25 metus.
Pirmieji V8 varikliai automobiliuose pasirodė tais pačiais 1904 metais – „Renault“ ir „Buchet“ pirmieji ėmė montuoti V8 jėgaines į lenktyninius automobilius. 1905 metais „Rolls-Royce“ tapo pirmuoju automobilių gamintoju, perkėlusiu V8 variklį į gatvėms skirtą mašiną.
Tiesa, „Rolls-Royce“ tame 3,5 litrų V8 agregate rado daugiau problemų nei naudos, todėl vos po trijų automobilių grįžo prie sau įprastų šešių cilindrų eilėje. 1910 metais kita prancūzų kompanija De Dion-Bouton po truputį ėmė gaminti V8 variklius didesniais kiekiais, bet masinę gamybą V8 pasiekė tik 1914 metais – tai padarė amerikiečių „Cadillac“.
Visa kita – jau istorija. V8 variklius vienu ar kitu metu kūrė kone visi didžiausi automobilių gamintojai. Tačiau W8 gamino tik vienas.
„Volkswagen W8“
Kaip minėta, V cilindrų konfigūraciją lengva įsivaizduoti kaip dvi ties alkūniniu velenu sujungtas cilindrų eiles. Jei pažvelgtume į tokio variklio pjūvį, jis iš tikrųjų primintų V raidę. W konfigūracijos variklis turi jau keturias cilindrų eiles.