Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kuo žada nustebinti buvęs ML-as – naujasis „Mercedes-Benz GLE“?

Naujasis visureigis „Mercedes-Benz GLE“ yra turtingas naujovių. Tai – visiškai nauja variklių gama, modernus dizainas ir tokios inovacijos kaip su 48 voltų įtampos technologija veikianti aktyvi pakabos reguliavimo sistema „E-Active Body Control“, užtikrinanti aukštą važiavimo komfortą, rašoma pranešime.
 „Mercedes-Benz GLE“
Naujasis „Mercedes-Benz GLE“ / Daimler Benz nuotr.

„1997 m. pristatęs naująją M klasę „Mercedes-Benz“ tapo premium visureigių segmento pirmtaku. Nuo tada daugiau nei du milijonai klientų pasirinko prabangų visureigį vietoje kito kėbulo tipo. Naujasis GLE sedanams prilygstantį komfortą ir valdymo savybes derina su aukštu pravažumu, tad neabejotinai pratęs šią sėkmingą istoriją“, – teigia „Silberauto“, oficialios „Mercedes-Benz“ atstovybės Lietuvoje pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.

Svarbiausios inovacijos

„Mercedes-Benz GLE“ siūlo ne vieną išskirtinę inovaciją, o kai kurios automobilyje apskritai panaudotos pirmą kartą.

Viena iš jų – hidropneumatinė aktyvi pakabos reguliavimo sistema „E-Active Body Control“, valdoma 48 voltų įtampos technologija. Tai yra vienintelė tokio tipo sistema rinkoje, kurios amortizatorių bei spyruoklių kietumas reguliuojamas kiekvienam ratui individualiai. Tai užtikrina preciziškai tikslią ir greitą pakabos reakciją į važiavimo sąlygas, tad keleiviai gali mėgautis aukščiausiu komfortu bet kokiame kelyje, o vairuotojas – puikiomis valdymo savybėmis posūkiuose.

Visureigis su „Active Tailback Assist“ turi dalinę autonomiją – iki 60 km/val. GLE seka priešais judantį automobilį, palengva pristabdo ir gali visiškai sustoti. Jis neišklysta iš eismo juostos, o vienintelis dalykas, ką vairuotojui reikia daryti, – paliesti akceleratorių, kai norima pajudėti visiškai sustojus. Tokia funkcionali ir patikima sistema leidžia vairuotojui atsipalaiduoti eismo spūstyse.

GLE sumontuoti radarai nuolat stebi aplinką. Jie pastebi, jei norint išsukti iš dviejų eismo juostų kelio rizika susidurti su priešinga kryptimi atvažiuojančia transporto priemone yra pernelyg didelė, ir automobilį sustabdo.

Automobilyje montuojama moderni keturių varančių ratų transmisija „4MATIC“. Sistema „Torque on Demand“ paskirsto sukimo momentą pagal ratų sukibimą ir gali iki 100 proc. galios perduoti vienai ašiai. Pasirinkus paketą „Offroad“, GLE turės papildomą sulėtintą (angl. low gear) pavarą, užtikrinančią pravažumą net ir labai sudėtingomis sąlygomis.

Automobilio ratų bazė padidėjo 80 centimetrų, o tai pastebės bet kurioje vietoje įsitaisę keleiviai – erdvės daugiau visiems. Papildomai užsakyti galima elektra valdomą antrą bei trečią, leidžiančią automobilyje patogiai įsitaisyti septyniems žmonėms, sėdynių eiles.

„Mercedes-Benz GLE“ išsiskiria itin ryškiais žibintais, kurių skleidžiama šviesa atitinka maksimalų įstatymų leidžiamą intensyvumą: tai yra 1 liukso apšvieta 650 metrų atstumu nuo automobilio.

Nauji visureigių klasės standartai

Visureigis savo klasėje įrašė ne vieną naują standartą, kurio kitiems pasiekti dar nepavyko. Vienas iš jų – aerodinaminis efektyvumas, naujojo „Mercedes-Benz“ visureigio Cd koeficientas tėra vos 0,29. Ankstesnio GLE koeficientas 0,32 jau buvo riba, kurią visureigį projektuojantiems inžinieriams pasiekti buvo itin sunku.

GLE interjere montuojami du 12,3 colio įstrižainės ekranai, išdėstyti vienas šalia kito. Multimedija valdoma intuityvia naująja sistema „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX), atskiriančia vairuotojo balsą ir turinčia daug kitų modernių funkcijų. Pavyzdžiui, automobilis suvokia, kurio žmogaus – vairuotojo ar keleivio – ranka priartėjo prie lietimui jautraus ekrano, ir pagal jo pomėgius sukonfigūruoja bei išryškina tam tikras meniu funkcijas.

Naujus klasės standartus brėžia ir projekcinis ekranas, pagrindinę kelionės informaciją atvaizduojantis ant priekinio stiklo. Jis itin aukštos kokybės – skiriamoji geba net 720 su 240 taškų, o paties projektuojamo ekrano dydis – 45 ir 15 cm.

Vairuotojas pasirenka, ką nori matyti projekciniame ekrane: važiavimo greitį, navigacijos nurodymus ar bekelėje naudingą informaciją (posvyrio kampą, sukimo momento paskirstymą).

Hibridinės pavaros debiutas

Pirmieji rinkoje debiutuos visureigiai „Mercedes-Benz GLE450 4MATIC“ su hibridine pavara: 6 cilindrų benzininiu varikliu bei 48 voltų įtampos sistema. Benzininis variklis pasiekia 270 kW (367 AG) pajėgumą bei 500 Nm sukimo momentą, o papildomai aktyvuojama elektrinė pavara „EQ Boost“ prideda 16 kW (22 AG) bei 250 Nm.

Visi GLE visureigiai komplektuojami su automatine 9 laipsnių pavarų dėže „9G-TRONIC“.

Kartu su 4 cilindrų varikliais montuojama keturių varančių ratų transmisija „4MATIC“ sukimo momentą tarp ašių paskirsto fiksuotu santykiu 50:50. Automobiliuose su kitais varikliais, pavyzdžiui, GLE 450, sukimo momento paskirstymą kontroliuoja elektroninė sistema „Torque on Demand“ – taip visa variklio galia gali būti perduodama vienai daugiau sukibimo turinčiai ašiai.

Ši sistema puikiai veikia ne tik bekelėje, bet ir nenuvažiavus nuo asfalto. Posūkiuose „Torque on Demand“ sukimo momentą tarp atskirų ratų paskirsto taip, kad tikimybė automobiliui paslysti būtų sumažinta iki minimumo.

Pirmą kartą naujasis „Mercedes-Benz GLE“ viešai buvo parodytas 2018 m. Paryžiaus automobilių parodoje. Naująjį modelį jau galima užsisakyti Lietuvoje, o į oficialaus atstovo „Silberauto“ salonus jis atvyks kovo pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais