Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

Kur įsikurs pirmasis „Tesla“ salonas Baltijos šalyse?

Elektrinių automobilių milžinė „Tesla“ žengia dar vieną žingsnį Baltijos šalyse, pasirinkdama Lietuvą kaip naują plėtros kryptį, sakoma pranešime spaudai.
„Tesla“ elektromobilių salonas įsikurs Vilniaus pašonėje
„Tesla“ elektromobilių salonas įsikurs Vilniaus pašonėje / „1Partner LT“ iliustr.

Jau šią žiemą Vilniuje duris atvers naujasis „Tesla“ nuolatinės prekybos ir aptarnavimo centras. Tai istorinis įvykis, svarbus ne tik mūsų šalies automobilių, bet ir nekilnojamojo turto rinkai.

„1Partner LT“ iliustr./„Tesla“ elektromobilių salonas įsikurs Vilniaus pašonėje
„1Partner LT“ iliustr./„Tesla“ elektromobilių salonas įsikurs Vilniaus pašonėje

NT partnerystė su „Tesla“

„Tesla“ savo naujosios lokacijos paieškas patikėjo pasaulinei nekilnojamojo turto bendrovei „JLL” ir jos partneriams Baltijos šalyse – „1Partner LT“. Ši Lietuvoje įsikūrusi agentūra ir padėjo atrasti idealiai tinkantį objektą. Naujasis centras pradės veikti J. Tiškevičiaus g. 26, Vilniuje, Trakų Vokės mikrorajone.

Jis užims beveik 1 000 kvadratinių metrų plotą ir turės erdvią lauko aikštelę, pritaikytą 100 automobilių.

Šiame objekte veiks ne tik prekybos, bet ir techninio aptarnavimo centras, užtikrinantis greitą ir patogų paslaugų teikimą „Tesla“ vairuotojams.

„Mums buvo svarbu surasti vietą, kuri atitiktų aukštus „Tesla“ standartus. Buvo svarstytos kelios lokacijos, tačiau J. Tiškevičiaus gatvės vieta pasižymėjo puikia infrastruktūra, didele erdve įkrovimo stotelėms ir galimybe patenkinti visus „Tesla“ klientų poreikius,“– teigia Viktoras Račkovskis, „1Partner LT“ vadovas.

„Tesla“ įsikūrimo reikšmė Lietuvos NT rinkai

Pasak „1Partner LT“ vadovo, „Tesla“ atėjimas į Lietuvą yra ne tik naujo verslo pradžia, bet ir svarbus signalas Lietuvos nekilnojamojo turto rinkai.

„Kuo daugiau pasaulyje pripažintų vardų renkasi Lietuvą, tuo labiau mūsų NT rinka tampa patraukli ir kitiems tarptautiniams investuotojams. Tai puikus pavyzdys, kaip tarptautinės kompanijos gali pasikliauti vietos specialistais, siekdamos efektyvaus ir greito įsikūrimo naujose rinkose,“ – priduria V. Račkovskis.

Anot jo, bendradarbiavimas su „Tesla“ buvo unikalus ir įkvepiantis, be to, vyko itin sklandžiai ir greitai.

„Tikime, kad „Tesla“ centras Vilniuje taps ne tik nauju traukos tašku elektrinių automobilių entuziastams, bet ir paskatins dar inovatyvesnio technologinio požiūrio plėtrą visose Baltijos šalyse,“ – dalinasi Viktoras Račkovskis. Ir priduria, kad šiuo metu pastate vyksta pertvarkymo darbai, kurie padės dar labiau perteikti „Tesla“ filosofiją.

Kuo išsiskiria „Tesla“ salonai

Galima teigti, kad „Tesla“ salonai yra ne mažiau ypatingi kaip ir šio prekės ženklo automobiliai. Visame pasaulyje jie garsėja savitu interjero dizainu ir išskirtine klientų patirtimi. Tikėtina, kad panašiais aspektais pasižymės ir naujasis „Tesla“ centras Vilniuje.

Štai kas būdinga „Tesla“ salonams:

• Minimalistinis dizainas. Kiekvienas salonas išplanuojamas itin erdviai, kad automobiliai taptų pagrindiniu dėmesio centru. Dominuoja švarios linijos, balta, juoda ir raudona spalvos bei inovatyvus apšvietimas.

• Interaktyvūs sprendimai. Visur naudojami skaitmeniniai ekranai ir interaktyvūs stendai. Jie padeda klientams tyrinėti automobilių funkcijas ir, netgi, suteikia galimybę jas adaptuoti pagal asmeninius poreikius.

• Dėmesys ekologijai. Salonai dažnai įrengiami kartu su pažangia automobilių įkrovimo infrastruktūra bei „švariu“ aptarnavimo centru. Jame – jokių dūmų, alyvos ar triukšmo.

Pirmasis „Tesla“ salonas – kaip viskas prasidėjo

Naujojo „Tesla“ centro įsikūrimo Vilniuje proga, verta prisiminti ir pačią pirmąją šios kompanijos parduotuvę. Ji buvo atidaryta 2008 m. Kalifornijoje, Santa Monikoje ir tapo simboliniu elektromobilių startu.

Anot šios parduotuvės architektų ir interjero dizainerių „CCS Architecture”, daugelį lankytojų nustebino iš eksponavimo salono matoma serviso erdvė. Mechanikai dirbo kaip šefai atviroje virtuvėje, tikslingai pabrėždami „Tesla“ skaidrumo vertybes.

Ši parduotuvė tapo pavyzdžiu ir šiandienos prestižiniams „Tesla“ salonams. Tarp jų – San Francisko centras, įsikūręs istoriniame „Chevrolet“ pastate ir futuristine vadinama parduotuvė Filipinuose, atidaryta 2024 m. lapkritį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tvarumu garsėjanti kompanija „Reynaers Aluminium“ prisidės prie unikalaus miestelio verslui statybų Kauno LEZ
Reklama
Energija veiksme: kaip Dakaro lenktynininkas valdo stresą ir iššūkius
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas