Kviečia visuomenę teikti pasiūlymus dėl „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo

Visuomenė kviečiama susipažinti ir teikti pasiūlymus parengtiems „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo projektams. Gyventojai bus supažindinami ir galės teikti siūlymus dėl kiekvieno iš keturių ruožų rekonstravimo projekto atskirai, rašoma Lietuvos automobilių kelių direkcijos pranešime.
„Via Baltica“ atkarpa
„Via Baltica“ atkarpa

Projektų pristatymus organizuoja Marijampolės ir Kalvarijos savivaldybės.

Viešas susirinkimas dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 72 km iki 79 km rekonstravimo projekto vyks nuotoliniu būdu Marijampolės savivaldybėje gegužės 13 d. 17 val., o Kalvarijos savivaldybėje gegužės 14 d. 17 val. Minėto ruožo projektiniai pasiūlymai yra paskelbti savivaldybių interneto svetainėse.

Dėl dviejų magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožų – nuo 56 km iki 72 km ir nuo 79 km iki 85 km – viešųjų susirinkimu laiką savivaldybės paskelbs artimiausiu metu. Viešas susirinkimas dėl minėto kelio ruožo nuo 85 iki 97 km bus paskelbtas vėliau.

Visi suinteresuoti kviečiami aktyviai dalyvauti projektų svarstymuose ir pasidalinti savo nuomone.

2019 m. pabaigoje, Vyriausybei patvirtinus minėto Via Baltica ruožo rekonstravimo specialųjį planą, pradėtos žemės paėmimo procedūros ir projektavimo darbai. Planuojama žemės paėmimo procedūras ir viso – apie 40 km – ruožo projektavimą baigti 2022 m. Rangos darbų pradžia numatyta 2022 m., o pabaiga – 2024 m. gruodžio mėn. Šio projekto įgyvendinimui gali prireikti apie 300 mln. eurų.

Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, rekonstravus Via Baltica ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos, jis atitiks tarptautinius infrastruktūros saugos ir eismo organizavimo standartus. Tai vienas intensyviausių eismo ruožų Lietuvoje. Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas šiame 40 km ruože siekia iki 10 tūkst. automobilių per parą, iš jų iki 50 proc. sudaro krovininis transportas.

Numatyta, kad iki 2030 m. visas Via Baltica kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas taip, kad atitiktų tarptautiniam kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis