Philippas Varinas koncerno vadovu tapo labai sunkiu laikotarpiu. Iš pradžių viskas atrodė ganėtinai neblogai, „Peugeot 3008“ ir „Citroen DS“ serija susilaukė sėkmės. Tačiau tai truko neilgai. Ne pačiu teisingiausiu žingsniu laikomas ir PSA bendradarbiavimas su „General Motors“. Abiems koncernams dabar sunkūs laikai ir vargu ar vienas sergantis gali kuo nors padėti kitam.
Per šiuos metus „Peugeot“ prarado didelę rinkos dalį. Pardavimai Europoje sumažėjo net 15 procentų, o bendras nuosmukis siekia 7,7 procento. PSA koncerno akcijos nuo šių metų pradžios jau prarado apie 24 procentus bendros savo vertės.
Ir tai dar ne paskutinės blogos žinios prancūzų automobilių gamintojams. Kito vietinio gamintojo „Renault“ populiarumas ir pelnas taip pat sumažėjo. Dėl to kaltinamas „Renault – Nissan“ alijanso generalinis direktorius Carlosas Ghosnas. Kita vertus, jeigu darbas su „Renault“ neina kaip iš pypkės, tai dėl „Nissan“ jis gali būti ramus. Praėjusius metus šis gamintojas tapo pelningiausiu Japonijoje. Pasauliniai pardavimai, metų pradžioje, išaugo net 16,6 procento.