Pasak Stephano Winkelmanno, „Volkswagen“ antrinė įmonė džiaugiasi didele jos produkcijos paklausa, turėdama užsakymų artimiausiems 18 mėnesių.
Anot jo, turtingi klientai renkasi „Lamborghini“ prekės ženklą, nepaisant tarptautinio sukrėtimo, kurį sukėlė Rusijos invazija į Ukrainą.
S.Winkelmannas paaiškino, kad ilgą užsakymų laiką lemia ir komponentų, ypač naujiems elektriniams modeliams reikalingų mikroschemų, deficitas.
Iki 2024-ųjų bendrovė planuoja sukurti kiekvieno savo modelio hibridinę versiją, o antroje dešimtmečio pusėje – pirmąjį visiškai elektrinį „Lamborghini“.
Tai yra „labai daug vos per dvejus metus“, todėl „stengiamės tiek, kiek galime, taip greitai, kaip tik galime“ gamybos pertvarkymui iš esmės, sakė S.Winkelmannas.
Rugpjūčio pradžioje „Lamborghini“ pranešė apie geriausią pusmetį savo istorijoje – rekordinius pardavimus ir pelną, pardavusi 5090 automobilių.