1998-aisiais „Audi“ įsigijo „Lamborghini“ kompaniją ir automobilių gamybos apimtis padidino iki kelių tūkstančių per metus. Tačiau 2003-iaisisiais pristatyti „Gallardo“ yra iki šiol populiariausi šios markės modeliai. Per dešimtį metų jų surinkta 14022.
Paskutiniu surinktu „Gallardo“ tapo „LP570-4 Spyder Performante“, nudažytas „Rosso Mars“ raudona spalva. Neatskleidžiama, kam tiksliai atiteks šis automobilis, tačiau gamintojas pažymėjo, kad šią mašiną užsisakė privatus kolekcionierius.
„Gallardo“ yra komerciškai sėkmingiausias automobilis „Lamborghini“ istorijoje – šie modeliai padėjo pasiekti 2000 per metus pagaminamų automobilių – tuo tarpu prieš keletą dešimtmečių iš Sant‘Agatos kasmet išriedėdavo po 250 „Lamborghini“ modelių.
Įdomu ir tai, kad per visą savo istorija ši kompanija yra pagaminusi maždaug 30 tūkst. automobilių, taigi šiek tiek daugiau nei 14 tūkst. „Gallardo“ sudaro beveik pusę visų riedančių „Lamborghini“ pasaulyje.
Per dešimtį metų gamintojas pristatė daugybę skirtingų šio modelio versijų – nuo galinius varančiuosius ratus ir mechanines 6 laipsnių transmisijas turinčių „LP 550-2 Valentino Balboni“ iki pačių egzotiškiausių „Super Trofeo Stradale“ bei „Squadra Corsa“ versijų.
Nežinoma, kada tiksliai debiutuos „Gallardo“ įpėdinis – „Cabrera“ modelis, tačiau tikėtina, kad ištaigingam jo pristatymui italai pasirinks kitų metų Ženevos automobilių parodą.