Kai „Lamborghini“ kompaniją perėmė racionalieji vokiečiai „Volkswagen“, pesimistai šaukė, kad „Lambo“ siela mirė. Jie galvojo, kad „Lamborghini“ nuo šiol taps tiesiog brangiais, bet ne išskirtiniais automobiliais. Bet praėjo dešimt metų ir nieko panašaus nematome. Italai vis dar gamina pasiutusiai greitus, išvaizdžius ir ekstravagantiškus automobilius.
Ir šių automobilių niekaip nepavadintum tinkamus kiekvienai dienai. Taip, jie važiuoja kietai, bet kaulų nelaužo, sėdėti patogu, bet įsėsti reikia pasitreniruoti, suvartoja daug benzino, bet mažiau nei protėviai „Countach“ ar „Diablo“. Juos net galima palikti lietui lyjant – jie turi pilną antikorozinę dangą!
Bet ponui Stephanui to negana. Jis nori, kad „Lambo“ gamintų modelius tinkamus paprastam gyvenimui. Kaip „Porsche“ gamina „Cayenne“ ar „Panamera“, o „Ferrari“ pradeda FF gamybą. „Aston Martin“ taip pat įšoko į traukinį su dieviškai gražiu „Rapide“. Taigi, atėjo metas keistis ir italams.
Stephanas Winkelmannas „Reuters“ konferencijoje pasakojo, kad trečias modelis šeimoje tikrai bus patogus naudoti kiekvieną dieną. Tačiau kokio segmento automobilis – sedanas, universalas ar visureigis – jis nepranešė. Gal italams tiks kitų VW automobilių detalės? „Porsche Panamera“ ar „Cayenne“ ir t.t.