Bendrovė, priklausanti „Volkswagen“ patronuojamajai įmonei „Audi“, teigė, kad pirmasis hibridinės serijos automobilis pasirodys rinkoje 2023 metais, o visi gamintojos modeliai bus „elektrifikuoti“ iki 2024-ųjų pabaigos.
Visgi visiškai elektrinis modelis bus išleistas tik antroje dešimtmečio pusėje, pranešė „Lamborghini“.
Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Stephano Winkelmanno, šie veiksmai yra „būtini radikaliai besikeičiančio pasaulio kontekste“.
„Norime prisidėti ir toliau mažindami poveikį aplinkai“, – pridūrė jis, sakydamas, kad investicijos į elektrifikavimą yra didžiausios visų laikų įmonės investicijos.
Bendrovė planuoja iki 2025 metų perpus sumažinti anglies dioksido išmetimą.
Pasaulinė elektrifikavimo tendencija sunkiau skinasi kelią greičiausių sportinių automobilių gamyboje nei masiniam vartojimui skirtų automobilių rinkoje.
Yra manančių, kad prekių ženklų gerbėjai gali ne itin palankiai įvertinti skirtingą elektromobilio sukimo momentą ir vairavimo patirtį, palyginti su tradiciniais vidaus degimo varikliais.
Sekdama „Ferrari“ pėdomis, „Lamborghini“ 2019 metais pristatė savo pirmąjį bandymą elektrifikuoti superautomobilį „Sian“, galintį įsibėgėti nuo 0 iki 110 kilometrų per valandą greičiau nei per 2,8 sekundės.
„Sian“, kuris Bolonijos tarme reiškia „žaibas“, kainuoja daugiau nei 3 mln. eurų, o tokių automobilių buvo pagaminta tik apie 60.
2020 metais „Lamborghini“ fiksavo, pelną, nepaisant su koronavirusu susijusių problemų, kurios turėjo įtakos visai automobilių pramonei.
Praėjusiais metais įmonė pardavė 7 430 automobilių, palyginti su 8 205 transporto priemonių rekordu 2019-aisiais.
Praėjusiais metais koronaviruso krizės įkarštyje Italijoje „Lamborghini“ 70 dienų nutraukė gamybą.