O kaip kitaip? Juk prieš „Sesto Elemento“ premjerą Paryžiaus automobilių parodoje visiškai nieko apie jį negirdėjome. Taip pat ir naujasis „Murcielago“ pasekėjas – premjera ne už kalnų, o duomenų turime lygiai nulį. „Porsche“ praeitą mėnesį uždraudė savo darbuotojams naudotis „Facebook“ ir „Twitter“, „Lamborghini“ turbūt tai padarė tą pačią akimirką kai „Facebook“ užregistravo savo prekinį vardą.
Taigi, keturių durų sedanas ar didelis prabangus SUV (visureigis, mūsų kalba)? Jei tikėsime britų „Autocar“ žurnalu, dar sekančiais metais išvysime keturių durų sedaną koncepcinio „Estoque“ pagrindu. Nors girdime ir kitokių nuomonių, turime sutikti, kad sedanas skamba įtikinamiau nei SUV. Nors „Lamborghini“ galėtų pasinaudoti visoje VW grupėje kuriamomis platformomis (tarkime „Tuareg/Cayanne“), labiau tikėtina, kad jie sukurs kažką unikalaus. O keturių durų sedanas yra tikrai paprastesnis kūrinys sukurti šiam sportinių automobilių gamintojui.
Mes tikimės tik vieno – kad automobilis būtų sukurtas kuo greičiau. Na ir, kad turėtų bent V10 variklį. Ir du skirtingus, visais keturiais ir tik galiniais ratais varomą versiją. Ir, kad būtų lengvas. Tik tiek.