„Lamborghini“ vertėtų labiau kreipti dėmesį į savo klientus

Jie, nepatenkinti savo pirkinio (pavyzdžiui, „Lamborghini Gallardo“) remontu specializuotame autoservise, gali pasielgti gana drastiškai. Pavyzdžiui, suniokoti automobilį, prieš tai sukvietę begalę žurnalistų, kad žinia apie „Gallardo“ naikinimą apskrietų visą pasaulį.
Niokiojamas „Lamborghini Gallardo L140“
Niokiojamas „Lamborghini Gallardo L140“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Istoriją prasidėjo Kinijoje prieš gerą pusmetį, kuomet dabar jau buvęs „Lamborghini“ savininkas nusipirko „Gallardo“ automobilį, už jį sumokėjęs mažiausiai 534 tūkst. JAV dolerių. Kurį laiką laimingai juo važinėjęs, praėjusių metų lapkričio 19 dieną jis nebegalėjo užvesti savojo „Lamborghini“.

Kingdao mieste esančios „Lamborghini“ atstovybės darbuotojai maloniai sutiko priimti sugedusį „Gallardo“ į savo servisą, tačiau betaisydami apgadino modelio buferį bei dalį važiuoklės.

Kai šio „Gallardo“ savininkas atvyko atsiimti savo automobilio, jis pastebėjo šiuos apgadinimus – maža to, „Lamborghini“ variklio neužsikūrimo bėda nebuvo išspręsta! Tačiau automobilių pardavimo salonas atsisakė prisiimti atsakomybę už padarytus nuostolius bei už ne iki galo sutvarkytą variklį.

Išeitis liko viena – atkreipti kažkieno dėmesį į tokią bėdą. Nepavykus susisiekti su generaliniu „Lamborghini“ direktoriumi Stephanu Winkelmannu, buvęs „Gallardo“ savininkas nusprendė pasielgti savotiškai.

Beje, automobilis sunaikintas buvo kovo 15-ąją – per pasaulinę pirkėjų teisių dieną. Buvęs „Lamborghini“ savininkas išties moka dirbti su viešaisiais ryšiais!

VIDEO: destroy Lamborghini in Qingdao

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas: spręsk ir laimėk elektrinį dantų šepetėlį sau!
„Moerie“ plaukų priežiūros priemonių veidu tapo K.Meschino: pamilau jas jau po pirmo galvos plovimo
Reklama
Jautienos troškiniai – tobulas maistas šaltajam sezonui: vos kelios taisyklės ir gaminsite lengva ranka
Reklama
5 Graikijos kurortai – ką rinktis: salas ar sostinę?