Parduodamo automobilio duomenys:
- Kaina: 82379 Lt
- Pagaminimo data: 1992 m.
- Rida: 130368 km
- Degalų tipas: benzinas
- Darbinis tūris: 1995 cm3
- Galia: 155 kW (210 AG)
- Pavarų dėžė: mechaninė
- Vietų skaičius: 5
- Durys: 4
- Savininkų skaičius: nėra duomenų
- Spalva: žalia „York Green“ (pagaminta 200 vnt.)
- Interjeras: šviesus odinis
- Pardavimo vieta: Didžioji Britanija
- Privalumai: ABS, oro kondicionierius, „Recaro“ sėdynės, signalizacija, centrinis užraktas, elektra valdomi langai, „Momo Corse“ vairas, „Alpine“ CD grotuvas, „Kenwood“ garsiakalbiai.
Parduodamo automobilio skelbimą galite rasti paspaudę čia.
1987-aisiais Pasaulio Ralio Čempionato trasose dominavo „Lancia Delta HF 4WD“. Žinoma, prie to smarkiai prisidėjo legendinės „Monstrų“ B grupės eliminavimas saugumo sumetimais. Taigi, po 1986-ųjų sezono A grupės automobiliai WRC ralyje tapo greičiausiais. Istorija kartojosi dar dvejus metus iš eilės – „Lancia Delta Integrale“ modeliai buvo greičiausi 1988-ųjų bei 1989-ųjų sezonuose, o po metų pertraukos (už ją italai turėjo „dėkoti“ ispanui Carlosui Sainz‘ui) 1991-aisiais Juha Kankkunenas ir vėl pakartojo savo 1987-aisiais pasiektą rezultatą – tapo čempionu.
Tačiau įspūdingiausios „Lancia Delta“ versijos buvo neabejotinai „Integrale Evoluzione“. Jos pakartojo to periodo sportiškoms mašinų versijoms būdingas kėbulo linijas. Pamenate, esminius kosmetinius skirtumus tarp „Audi Sport Quattro“ bei eilinių „Audi Coupe“ arba 3 serijos BMW ir galingiausių M3? Kaip ir šie modeliai bei koks, sakykime, „Golf Rallye“, „Integrale Evoluzione I“ taip pat pasižymėjo smarkiai pūstomis arkomis.
O arkas gamintojas turėjo išpūsti dėl praplatintos ratų vėžės. „Lancia“ inžinieriai šiuose modeliuose pakėlė priekinių amortizatorių tvirtinimo atramas, taip suteikdami automobiliui dar geresnį valdymą. Naujos stebulės, kiekvieną ratlankį laikančios penkiomis smeigėmis taip pat buvo skirtos tik „Delta Integrale Evoluzione“ versijoms.
Išilgai priekinės automobilio ašies variklio skyriuje „Lancia“ sumontavo 2,0 litrų benzininius, du paskirstymo velenėlius turinčius variklius su „Garrett“ turbokompresoriais. Jie per penkių laipsnių mechaninę pavarų dėžę visiems varantiesiems ratams siuntė 210 AG. Riboto praslydimo centrinis diferencialas 53 procentus galios nukreipė į galinius varančiuosius ratus, o likutį – priekinei ašiai. Gamintojas tvirtino, kad lyginant su baziniais „Lancia Delta HF 4WD“ naujieji „Integrale Evoluzione“ dėl minėtų patobulinimo ralio trasose buvo maždaug 5-6 procentais pajėgesni.
1993-iaisiais gamintojas pristatė dar modernesnę „Delta Integrale Evoluzione II“. Šis automobilis turėjo kiek protingesnes variklio valdymo smegenis, katalizatorių, daugiau galios (215 AG).
Iki 100 km/val. „Lancia Delta Integrale“ įsibėgėdavo per maždaug penkias su puse sekundės ir savo laikais buvo laikomas vienu greičiausių hečbekų. Maksimalus greitis italams nebuvo prioritetų sąrašo viršuje, todėl spidometro rodyklė kilti nustodavo ties 220 km/val. padala.
„Lancia Delta Integrale Evoluzione“ visada turėjo ir turės savo vietą automobilių mėgėjų mintyse. Keturios pergalės WRC ralyje bei ne viena serija riboto leidimo versijų šiuos itališkus hečbekus pavertė neatsiejama automobilių pramonės paveldo dalimi.
Tarp pačių rečiausių „Lancia Delta Integrale Evoluzione“ versijų yra ir modeliai su sulankstomus stogu. Tačiau tik du tokie egzemplioriai buvo pagaminti, o vienas iš jų atiteko buvusiam „Fiat“ vadovui Giovanniui Agnelliui. Sakoma, kad šių versijų varikliai turėjo 250 AG.
Skelbimuose tikrai galima rasti įperkamų tokių automobilių, kurios kainuoja maždaug nuo 20 tūkst. eurų (apie 70 tūkst. Lt). Kiek retesnės, pilną aptarnavimo istoriją bei nedidelę ridą turinčios versijos gali kainuoti ir daugiau nei šimtą tūkstančių eurų (apie 345 tūkst. Lt). Internete parduodamas ir vienintelis „Pirelli“ užsakymu pagamintas šarvuotas „Lancia Delta Integrale Evoluzione“, tačiau jo kaina siekia net 155 tūkst. eurų (534 tūkst. Lt).