„Land Rover Discovery“ išbandytas Lietuvos keliuose

Praėjusį gruodį tik dviems dienoms į Lietuvą atvykęs „Land Rover Discovery“ abejingų nepaliko. Norėjosi kuo greičiau jį išbandyti kelyje ir įsitikinti, kad kiekviena šio visureigio technologija tarnauja vienam tikslui – bet kokių automobilio šeimininko poreikių išpildymui.
„Land Rover Discovery“ bandymai Lietuvoje
„Land Rover Discovery“ bandymai Lietuvoje

„Inchcape Motors“ komanda išpildė duotą pažadą ir balandžio paskutinę savaitę į Vilniaus Verkių parką naujojo „Land Rover Discovery“ važiavimo bandymams sukvietė apie automobilius rašančius žurnalistus bei svečius. Pastarieji turėjo unikalią galimybę kelyje išbandyti prabangų penktos kartos aukščiausios klasės sportinį visureigį.

„Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės Justės Šataitės teigimu, dar iki atvažiuojant bandomajam automobiliui, sulaukta dviženklio skaičiaus užsakymų. Naujojo „Land Rover Discovery“ kaina „Inchcape Motors“ salonuose prasideda nuo 52400 eurų.

„Naująjį „Land Rover Discovery“ pavadinčiau bet kokiems šeimos poreikiams pritaikytu itin veržliu, universaliu aukščiausios klasės visureigiu. Automobilio kūrėjų komanda pagalvojo apie viską, ko gali prireikti šeimai: patogumą, saugumą, talpumą“, – sakė J. Šataitė, pabrėžusi, kad pirmajam važiavimui teko rezervuoti net keturias dienas, mat kvietimas į „Discovery” bandymus sulaukė be galo didžiulio susidomėjimo.

„Land Rover Discovery“ bandymai Lietuvoje
„Land Rover Discovery“ bandymai Lietuvoje

„Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės nuomone, ant prabangaus „Range Rover“ bazės pagamintas „Land Rover Discovery“ visureigis patiks plačiam klientų ratui ir taps nepakeičiamu jį pasirinkusių šeimų kelionių asistentu.

Sekant mados tendencijomis, automobilio savininkas išmaniąją automobilio atrakinimo-užrakinimo sistemą gali nešiotis patogioje ir vandeniui atsparioje apyrankėje – nebereikės pultelio ir bus ramu bet kokioje situacijoje. Naujame „Discovery“ įrengtas ir elektra valdomas vidinis bagažinės dangtis. Nuleistą dangtį galima naudoti kaip patogų paviršių daiktams susidėti ar kraunant juos į bagažinę. Galima užsisakyti judesiu valdomą bagažinės dangtį – užteks tik pajudinti koją po jutikliais, esančiais abiejuose bagažinės dangčio šonuose.

Erdviame daugiau nei 2 tūkst. litrų tūrio salone pilna erdvių pasidėti daiktams. Pagal poreikius, galima pasidaryti dvi, tris, keturias, penkias, šešias ar septynias sėdimas vietas. Ir visa tai atliekama elektroninio reguliavimo būdu. Galinėse sėdynėse gali išsitekti ne tik vaikai, bet ir suaugusieji – trečioji sėdynių eilė pritaikyta žmonėms iki 190 cm ūgio.

„Land Rover Discovery“ yra pilnas įvairiausių technologijų: parkavimo asistentas; adaptyvi greičio kontrolė; aplinkos stebėjimo sistema; susidūrimų prevencijos sistema; stabilumą palaikančios sistemos; eismo juostos laikymosi sistema; nuo akių akinimo kitų automobilių šviesomis apsauganti sistema; sistema, padedanti palaikyti saugų automobilio atstumą; vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema; 360 laipsnių stebėjimo kamera – ir begalė kitų technologijų, be kurių šiuolaikinis automobilis yra neįsivaizduojamas.

„Land Rover Discovery“ bandymai Lietuvoje
„Land Rover Discovery“ bandymai Lietuvoje

Naujasis „Discovery“ yra ilgesnis už savo ketvirtosios kartos pirmtaką, tačiau kiek siauresnis ir žemesnis. Automobilio prošvaisa padidėjo 43 mm, iki 283 mm. „Discovery“ užvažiavimo į kalną kampas yra didžiausias klasėje ir jis gali įveikti 90 cm gylio vandens kliūtis. Dėl patobulintos priekabos tempimo sistemos visureigis galės vilkti iki 3,5 tonos svorį. Tai taip pat geriausias rodiklis savo klasėje.

Iššūkius kelyje padės įveikti sistema „Terrain Response 2“. Stebėdama važiavimo sąlygas, ji automatiškai parenka valdymo režimą, leidžiantį optimaliai sureguliuoti važiuoklę ir pavaros technologiją. Jei bus važiuojama ypač sudėtingomis sąlygomis, kintančiu reljefu, nustačius „All-Terrain Progress“ kontrolę (ATPC), visas kliūtis įveiks išmanioji sistema, vairuotojui reiks tik vairuoti.

Perėjimas prie lengvesnės aliuminio konstrukcijų platformos automobilio svorį sumažino kone 0,5 t ir tai leido jį aprūpinti papildomomis saugos priemonėmis bei garso izoliacija, o taip pat įdiegti ir visiškai naują 180 AG 2 l darbinio tūrio keturių cilindrų dyzelinį „Ingenium“ variklį su 159 g/km CO2 emisija ir 6 l/100 km degalų sąnaudomis. Su šiuo varikliu „Discovery“ bus švariausias linijos modelis.

„Land Rover Discovery“ bandymai Lietuvoje
„Land Rover Discovery“ bandymai Lietuvoje

Galingesnė dyzelinio variklio versija, pasiekianti 240 AG – dviejų turbinų keturių cilindrų „Ingenium“ jėgainė, pasiekianti įspūdingą 500 Nm sukimo momentą. To pakaks, kad nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėtų per 8 sekundes. Šio variklio kuro sąnaudos 6,4 l / 100 km, o išmetamo CO2 – 165 g/km.

Dar vienas dyzelinis variklis – šešių cilindrų Td6 – generuos 258 AG bei 600 NM sukimo momentą.

Benzininių variklių gerbėjams siūlomas naujos kartos 3 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų 340 AG variklis, generuojantis 450 Nm sukimo momentą.

Naujajame visureigyje „Discovery“ įmontuota aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų