Visureigių vairavimo instruktoriaus Audriaus Sutkaus teigimu, „Discovery“ mestas iššūkis buvo labai rimtas – tai padaryti gali ne bet kas. Anot eksperto, imantis tokio iššūkio, silpniausia vieta yra automobilio sankaba. Sunkiausia užduotis visureigiui – pajudinti iš vietos tokį sunkų krovinį ir po įsibėgėjimo jį saugiai sustabdyti. Tad, jei „Discovery“ su užduotimi susitvarkė, vadinasi, jis gali tokį krovinį patempti. Tai yra labai sveikintina ir tai yra dar vienas „Land Rover“ žingsnis į priekį.
„Discovery“, kaip visureigis, turi palėtintą pavarą, kuri padeda vilkti sunkius krovinius arba įvažiuoti į stačias įkalnes, išvažiuoti iš sunkių bekelės situacijų. Ši pavara taupo automobilio sankabą. Manau, kad, padedant palėtintai pavarai ir esant geram sukibimui su gruntu, „Discovery“ turėjo su užduotimi susitvarkyti nesunkiai. Žinoma, to negalima būtų daryti kasdien, bet nustatyti rekordui – tikrai taip. „Discovery“ rezultatas tikrai puikus“, – teigia bekelės ekspertas.
„Discovery“ iššūkis leido pademonstruoti automobilio technologijų galimybes. Australijos Šiaurinės Teritorijos kelyje kelių traukinį vilko „Discovery Td6“ su 258 arklio galių, 3 litrų darbinio tūrio ir 600 Nm sukimo momento dyzeliu. Nors maksimali sertifikuota visureigio vilkimo geba yra 3500 kilogramų, keturių varančiųjų ratų „Discovery“ nesunkiai susitvarkė su keliasdešimt kartų didesnio svorio kroviniu bei velkant pasiekė net 44 km/h greitį.
Demonstracijos metu prie „Discovery“ vairo sėdėjęs specializuotos bendrovės „G&S Transport” vadovas Johnas Bilato pasakojo: „Kai pirmą kartą su manimi susisiekė „Land Rover“ atstovai, nemaniau, kad „Discovery“ įveiks šį iššūkį. Buvau tiesiog apstulbęs, matydamas, kaip lengvai standartinis „Discovery“ velka 110 tonų svorio kelių traukinį. Nemažiau nustebino ir pavarų perjungimas, kuris, atsižvelgiant į krovinio svorį, buvo praktiškai nejuntamas.“ Beje, „Discovery“ eksperimentui pasitelkė automobilį su standartine 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Australijos prekiniu ženklu tapę kelių traukiniai, dažniausiai gabenantys degalus, naudingąsias iškasenas ir galvijus, turi atitikti griežtus reikalavimus. Tokio tipo vilkstinės gali būti eksploatuojamos tik toli nuo miestų nutolusiose vietovėse, jų ilgis negali viršyti 53,5 metrų, o sukabintų priekabų turi būti ne daugiau kaip keturios. Norėdami pademonstruoti „Discovery“ vilkimo galimybės visureigio kūrėjai turėjo gauti specialų leidimą vilkti 7 priekabas ir 12 tonų sveriantį vilkiką, pastarasis privalomas dėl galimybės valdyti visos vilkstinės hidraulinę stabdžių sistemą.
Parodomojo važiavimo metu pristatyta pažangi „Advanced Tow Assist“ technologija, kuri krovinį velkančiam vairuotojui palengvina vairavimą įjungus galinę pavarą – speciali sistema vaizdo kamerų pagalba centrinėje konsolėje projektuoja judėjimo trajektoriją, o vairuotojui automobilį valdyti leidžia naudojant „Terrain Response 2“ valdiklį.
Atnaujintą „Discovery“ versiją koncernas „Jaguar Land Rover“ pristatė kartu su nauju 300 AG 4 cilindrų benzininiu varikliu „Ingenium“, kurio efektyvumą optimizuoja nuolat kintančios vožtuvų pakėlimo fazės technologija „Continuously Variable Valve Lift“ (CVVL) ir turbina su dvigubais sparneliais bei keramikiniais guoliais, užtikrinančiais mažesnę trintį. Naujasis variklis pasiekia 400 Nm sukimo momentą, o jo CO2 emisija siekia 219 g/km.