„Po beveik dešimtmetį trukusių projekto derinimų ir techninių sprendinių keitimo, ne kartą atidėjus terminus, pagaliau, sutartinai dirbant Susisiekimo ministerijai ir jai pavaldžioms įstaigoms, pradedamas įgyvendinti Lentvario miestui svarbus infrastruktūros projektas. Džiaugiuosi, kad pasiryžimas įgyvendinti šį projektą padėjo įveikti visas kliūtis, ir prasidės Lentvario gyventojų seniai laukti darbai“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė sutartį su rangovu dėl Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė 4,95 km naujos statybos. Sutarties vertė – 20,7 mln. eurų su PVM. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį terminą kasmetinė 3 mėnesių technologinė pertrauka neįskaičiuota.
Konkursui buvo pateikti 6 pasiūlymai. Pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas, atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį. Šiame pirkime kokybiniai kriterijai – darbų atlikimo terminas mėnesiais nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo, papildoma statinio garantinio termino trukmė metais, ir kaina.
„Įgyvendinus šį projektą, bus rekonstruota Lentvario geležinkelio pervaža ir automobiliams pastatytas tunelis po geležinkeliu. Daugelį metų Lentvario miestas buvo padalintas į dvi dalis, dėl intensyvaus traukinių eismo didelę paros dalį pervaža uždaryta, tuo sukeliant nepatogumus gyventojams.
Tad, įgyvendinus projektą, pagerės susisiekimas, padidės saugumas ir bus išspręsta problema, kai prie pervažos susidarydavo laukianti kartais ir po pusę valandos ar net ilgiau automobilių eilė“, – sakė laikinai einantis direktoriaus pareigas Remigijus Lipkevičius.
Projektas bus įgyvendinamas pagal VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos, Trakų rajono savivaldybės ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ jungtinės veiklos sutartį. Projektas finansuojamas Kelių priežiūros ir plėtros programos ir Europos Sąjungos investicijų lėšomis.