„Lexus" nuotykiai vyko ant užšalusio Baikalo ežero – giliausio gėlo vandens ežero visame pasaulyje. Temperatūra Sibire gali nukristi net 60 laipsnių žemiau nulio, tad ežerą aptraukiančio ledo storis siekia iki 1,5 m. Tiesą pasakius, šis ledas toks storas ir stiprus, kad tampa Rusijos kelių dalimi.
Automobilius „Lexus" atšiauriomis sąlygomis išbandyti pakvietė vieną garsiausių Rusijos šonaslydžio čempionų Nikitą Šikovą. Šikovo laimėjimų sąskaitoje dukart pelnytas „Russian Drift Series" vicečempiono titulas, „Formula Drift Russia" vicečempiono titulas ir „Auto Exotics" taurė.
Nepaisant didelės patirties, tai buvo pirmas kartas, kai N.Šikovas demonstravo savo įgūdžius ant užšalusio ežero ar ant ledo apskritai. Vairuotojas pripratęs prie lenktynių trasų, tad ledas jam – labai neįprastas paviršius.
„RX" modelis pagarsėjęs kaip prabangus visureigis, tačiau šio automobilio išbandymas ekstremaliomis sąlygomis – naujas etapas jo gyvavimo istorijoje. N.Šikovas prisipažino, kad prieš sėsdamas už šio automobilio vairo turėjo abejonių dėl elektroninės visų ratų pavaros „E-Four".
„RX" pirma veikia priekinių ratų pavara, o galiniai ratai įsijungia tik tada, kai jutikliai pajaučia, kad ratai pradeda prasisukti ar slysti. Visgi, pasinaudojęs priekinių ratų sukibimu, N.Šikovas sugebėjo atlikti keletą labai sudėtingų manevrų. Važiuojant tiesiąja trasa 100 km/val. greičiu, varomieji ratai sukosi tartum būtų važiuojama daugiau kaip 180 km/val. greičiu.
„Iš pradžių buvau nusiteikęs kiek skeptiškai, bet atsidūręs ant ledo iš karto pajaučiau, kad galinė automobilio ašis įsijungia labai greitai, todėl galima užtikrintai valdyti slystantį automobilį visais keturiais ratais", - pasakoja N.Šikovas.
„LC" modeliu su 464 AG galios V8 varikliu ir galiniais varomaisiais ratais N.Šikovas susižavėjo dar prieš išbandant automobilį ant ledo.
„Važiuojant į mūsų stovyklą spėjau susipažinti su automobilio charakteriu. Kelionės vairuojant šį modelį tikrai neprailgsta. Jis pasižymi puikiomis aerodinaminėmis savybėmis, nepriekaištingu valdymu, patogia kabina ir idealia vairuotojo sėdynės padėtimi.
Visgi, esant ant ledo, iškart jaučiama, kad važiuojama galiniais ratais. Dėl automobilio svorio ir dėl to, jog važiavome standartinėmis padangomis, pagreitis nebuvo pagrindinis dalykas – koncentravausi į vairavimo techniką ir automobilio ribų išbandymą", – kalba N.Šikovas.
„RX" ir „LC" kelionė į Sibirą buvo tikras jų kokybės išbandymas. Įrodyta, kad dviženklė minusinė temperatūra nesukelia jokių kliūčių „RX 450h" hibridinės elektrinės pavaros veikimui.
Žvarbioje ir apledėjusioje vietovėje automobilis užtikrintai pademonstravo „E-Four" elektrinės visų ratų pavaros galimybes. „LC" modelis labiau pritaikytas vingiuotiems pakrančių keliams, tad vairuojant šį automobilį užšalęs ežeras tapo ekspertų įgūdžių demonstravimo arena. Vairuotojai galėjo laisvai išbandyti kupė galinių ratų pavaros potencialą, nekeldami pavojaus automobiliui ar aplinkai.