Tuo labiau, kad Vilniuje matytos reklamos, ant kurių rašoma „NX išorė“, „NX vidus“ ir „Vairuokite NX“, kelia ne vieno žmogaus juoką ir pašaipą.
Atrodo toks marketingo sprendimas sulaukė ir užsienio portalų susidomėjimo. Kaip rašo internetinis blogas marketingshmarketing.net, gamintojas Lietuvių rinkai tiesiai šviesiai sako: velniop išorė, velniop vidus, vairuokite velniop. Aišku, angliškai šie pasakymai skamba kur kas vulgariau ir nešvankiau.
Portalas šią marketingo nesėkmę sulygino su „Mitsubishi Pajero“ pasirodymu Ispanijos rinkoje, kur „Pajero“ reiškia save lytiškai tenkinantį vyrą.
Viso to buvo galima išvengti, suteikiant automobiliui kitokį pavadinimą. Panašiai, kaip „Mitsubishi Pajero“ įgavo „Montero“ pavadinimą Ispanijoje.
Naujausi „Lexus“ internetinio portalo reklaminiai paveikslėliai jau nerašo velniop išorė, vidus ir pan. dabar jau puikuojasi užrašas, leidžiantis susikurti norimą automobilio dizainą „Susikurkite NX“.