Japonai kol kas pasidalino informacija, kuri aktuali tik jų rinkai. Japonams bus siūlomos dvi versijos: RC350 ir RC300h. Turbūt supratote, kad pastaroji – hibridinė, tad ir pradėkime nuo jos.
RC300h gamintojui yra istorinis automobilis. Tai bus pirmasis serijinis hibridinis šios markės kupė. Teigiama, kad po variklio gaubtu bus montuojami 2,5 litro keturių cilindrų benzininiai varikliai su 178 AG ir 221 Nm, tačiau jiems automobilį išjudinti padės elektros motoras. Pastarojo galingumas – 143 AG ir 300 Nm. Visgi, bendra automobilio galia bus ribojama ties 220 AG padala, o į galinius varančiuosius ratus ji bus perduodama per elektroniniu būdu valdomą transmisiją su kintamu perdavimo laipsniu (CVT).
RC350 modelis neturės jokių papildomų elektros variklių bei ličio-jonų baterijų. Virš šios versijos priekinės ašies bus montuojami 3,5 litro V6 benzininiai motorai su 318 AG ir 380 Nm. Panašu, kad japonai priverstinio oro pripūtimo technologijų atsisakė, nes maksimali galia pasiekiame 6400 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 4800 aps./min. diapazone. Tokio dydžio varikliai su turbokompresoriais pasižymi gerokai ankstesniu galios piku.
Teigiama, kad pastarųjų versijų varikliai bus poruojami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, kuri buvo naudojama ir galinguose IS-F modeliuose. Gamintojas priduria, kad pasirinkus mechaninį režimą, pavaros bus perjungiamos nuo vairuotojo judesio ranka praėjus tik penktadaliui sekundės.
Kokius variklius gaus RC serijos kupė modeliai, skirti Europos rinkai, gamintojas turėtų pranešti kiek vėliau. Tikėtina, kad mūsų kontinentui taip pat bus siūlomos hibridinės versijos, tuo tarpu RC350 modeliai Europos gali taip ir nepasiekti. „Lexus“ atskleidė tik vieną naujieną – RC serija gaus ne tik galinių, bet ir visų varančiųjų ratų važiuokles, tačiau kokioms rinkoms tai bus skirta išlieka paslaptyje.