Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lexus“ pristatė ateities automobilį: elektrifikuotas LF-30

Šiemetinėje 46-ojoje Tokijo automobilių parodoje „Lexus“ pristatė naujos kartos elektrifikuotų transporto priemonių viziją. Šio pristatymo akcentu tapo elektrifikuoto koncepto LF-30 debiutas, nustebinęs pasaulį, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Lexus LF-30“
„Lexus LF-30“ / Gamintojų nuotr.

Nuo RX 400h pristatymo 2005 m. „Lexus“ pirmavo pasaulyje kaip elektrifikacijos technologijų, tokių kaip dviejų pakopų reduktorius ir daugiapakopė hibridinė sistema, pradininkė. Tai padėjo užtikrinti puikias „Lexus“ hibridinių transporto priemonių veikimo ypatybes.

„Lexus Baltic“ vadovas Raigo Kaseorg teigė, kad pristatyta elektrifikacijos vizija atskleidė esminį šuolį kalbant apie automobilio veikimo savybes, jo valdymą bei vairuotojo patirtį.

„Lexus vysto pažangią kelio išlaikymo kontrolės technologiją ir kitas elektrifikavimo technologijas, kurdama dar didesnį vairavimo patogumą ir iš esmės keisdama suvokimą apie prabangias ateities transporto priemones. Siekdama šių tikslų, „Lexus“ pasitelkia visą sukauptą patirtį ir tobulina pagrindines populiariųjų hibridinių modelių, įskaitant akumuliatorių valdymo, variklio kontrolės modulio ir elektrinių variklių, technologijas. Šiuo metu „Lexus“ savo klientams Baltijos šalyse siūlo ketvirtosios kartos hibridinius automobilius ir turi net 14 metų patirtį elektrifikuotų automobilių gamyboje“, – teigia Raigo Kaseorg.

Pritaikytos įvairios pažangios technologijos žvelgia į 2030-uosius metus. Hibridinių automobilių technologijose atskleidžiamas integruotas pavaros, vairo mechanizmo, pakabos bei stabdžių valdymo sistemos potencialas. Šių technologijų pagalba galima kontroliuoti varomąją jėgą ir užtikrinti transporto priemonės stabilumą bet kokioje vairavimo situacijoje.

Siekiant padaryti esminį šuolį tobulinant transporto priemonių veikimo savybes bei suteikiant vairuotojui malonios patirties, LF-30 modelyje naudojama ne tik pažangios kelio laikysenos kontrolė, bet ir daugybė kitų naujausių technologijų. Kiekviename iš keturių ratų integruotas elektrinis variklis, kuris naudoja mažas akumuliatoriaus sąnaudas, leidžia geriau suvaldyti inerciją ir padidina vairavimo našumą.

LF-30 kaip naujos kartos elektrinis automobilis su įkraunama baterija naudoja bevielio įkrovimo technologiją, kuri palengvina kasdienį įkrovimą. Dirbtiniu intelektu pagrįstas energijos valdymas padeda optimaliai paskirstyti energiją ir transporto priemonėje, ir namuose bei įkrovimo valdymą, suderintą su vairuotojo dienos grafiku.

Dirbtinio intelekto technologija padeda atpažinti keleivių balsus, naudoja ir saugoja asmeninę informaciją, gali asistuoti kelionės metu. Ši technologija palengvina salono elementų valdymą: oro temperatūros ir garso reguliavimą, navigacijos maršrutų ir tikslo taškų nustatymą, netgi teikia detalią informaciją bei pasiūlymus apie vietą, atvykus į ją. Taip pat supranta vairuotojo pageidavimus ir padeda realiu laiku valdyti pakabos ir pavarų parametrus, atsižvelgiant į važiavimo sąlygas.

LF-30 turi dronų technologijos transporto priemonėms „Lexus Airporter“ palaikymą, tokiu būdu bagažas nuo namų durų gali būti savarankiškai nugabenamas iki automobilio bagažo skyriaus.

„Lexus“ priėmė iššūkį vizualiai perteikti unikalios energijos tėkmę, kuri gali būti atspindėta tik tokiame automobilyje kaip elektrifikuotas LF-30, kuris varomas ratuose esančiais varikliais. Sukurta automobilio forma vizualiai išreiškia energijos tėkmę: kėbulo ir ratų sinergija perteikia energiją, keliaujančią salono ir vairuotojo link bei persikeliančią ant kelio.

Gamintojų nuotr./„Lexus LF-30“
Gamintojų nuotr./„Lexus LF-30“

Be išskirtinio dizaino, interjeras perteikia naujos kartos prabangos kryptį. Priekinės keleivių sėdynės primena orlaivių pirmos klasės keleivių sėdynes, kurioms naudojama atmintį turinti medžiaga, prisitaikanti prie keleivio formų, ir turi perspėjimo funkciją bei palaiko keletą skirtingų režimų, tokių kaip sėdėjimas atsilošus ar atsipalaidavus. „Mark Levinson“ garso sistema sukuria naujos kartos klausymosi aplinką, kurioje minutinis garsiakalbių valdymas patobulina idealias akustines erdves maloniai klausytis muzikos ne tik vairuotojui, bet ir keleiviams. Galvos atramoje įmontuoti garsiakalbiai gali ne tik sukurti optimalią garso aplinką, bet ir atlikti garso slopinimo funkciją.

Stikliniame stoge virš galinių automobilio sėdynių yra balsu ir gestais valdomas „SkyGate“ lango ekranas, kuris gali perteikti įvairią informaciją, naudoti išplėstinę realybę, pavyzdžiui, vaizduoti žvaigždėtą dangų, rodyti mėgstamus vartotojo filmukus ar netgi navigaciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?