„Reguliarus“ LC500, kurio 5 litrų darbo tūrio jėgainė priverčia automobilį pasiekti 457 arklio galių ribą, tačiau ji neturi raidės h, kas reiškia, kad tai yra tik vidaus degimo variklį turintis automobilis. Tačiau tai pasikeitė, kadangi „Lexus“ pristatė LC500 brolį LC500h.
Nesuklyskite, tai tikrai nėra eilinė benzino – elektros draugystė sukant automobilio ratus ir „Lexus“ nebando parduoti dar vieno eilinio hibridinio automobilio.
Pagrindinė „Lexus LC500h“ naujovė – pavarų dėžė. Automatinė pavarų dėžė „ant popieriaus“ turi 4 pavaras, tačiau realiai automobilio variklio apsisukimų skaičiaus diapozonas gali kisti 10 kartų.
Kitaip sakant, automobilis turės dvi pavarų dėžes. Benzininis brolis LC500 turės 10 pavarų automatinę dėžę.
Daug detalių apie automobilio greičio savybes dar nepateikiama, tačiau gamintojas žada, kad iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per mažiau nei 5 sekundes (LC500 įsibėgėja per 4,5s), taip pat dar nepateikiama maksimalaus greičio savybių.