„Lexus“ Ženevoje demonstruoja hibridinį „LC500h“

LC serijos kupė automobilių gamą papildė hibridinis 500h automobilis. Oficialiai pristatytas automobilis su minimaliais išoriniais pasikeitimais, gamintojo teigimu, sustiprins vairavimo malonumą, o naujas automobilis bus galingas ir pigus eksploatuoti.
„Lexus LC500h“
„Lexus LC500h“ / Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr.

„Reguliarus“ LC500, kurio 5 litrų darbo tūrio jėgainė priverčia automobilį pasiekti 457 arklio galių ribą, tačiau ji neturi raidės h, kas reiškia, kad tai yra tik vidaus degimo variklį turintis automobilis. Tačiau tai pasikeitė, kadangi „Lexus“ pristatė LC500 brolį LC500h.

Nesuklyskite, tai tikrai nėra eilinė benzino – elektros draugystė sukant automobilio ratus ir „Lexus“ nebando parduoti dar vieno eilinio hibridinio automobilio.

Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr./„Lexus LC500h“
Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr./„Lexus LC500h“

Pagrindinė „Lexus LC500h“ naujovė – pavarų dėžė. Automatinė pavarų dėžė „ant popieriaus“ turi 4 pavaras, tačiau realiai automobilio variklio apsisukimų skaičiaus diapozonas gali kisti 10 kartų.

Kitaip sakant, automobilis turės dvi pavarų dėžes. Benzininis brolis LC500 turės 10 pavarų automatinę dėžę.

Daug detalių apie automobilio greičio savybes dar nepateikiama, tačiau gamintojas žada, kad iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per mažiau nei 5 sekundes (LC500 įsibėgėja per 4,5s), taip pat dar nepateikiama maksimalaus greičio savybių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis