Lietuviai startavo „Romaniacs“ ralyje: pradeda varžybas sunkiausioje trasoje pasaulyje

Sunkiausio pasaulyje Enduro motociklų ralio „Romaniacs“ prologe Lietuvos atstovai pateko į finalinį važiavimą, kuriame Tadas Barkus užėmė 9, o M. Daugėla 16 vietą. Tai garantavo atitinkamas starto pozicijas pirmosios bekelės dienos starte, rašoma pranešime.
Finalo akimirka
Finalo akimirka

Rumunijos Sibiu mieste nuo ankstyvo antradienio ryto vyko kvalifikaciniai važiavimai, kurių metu „Team Transaulita“ nariai išvengė didesnių nesklandumų ir užtikrintai pateko tarp 35-ių geriausius laikus pademonstravusių sportininkų iš daugiau nei 200-ų dalyvių „Bronze“ klasėje. Tadas Barkus prologo kvalifikacinį ratą įveikė per 2 min 41 sek ir užėmė 20-ą vietą, o M.Daugėla užtruko 2 min. 47 sek. ir kvalifikavosi 24-as.

„Pradžioje važiavau idealiai, net pats netikėjau, kad taip galiu. Pasivijau lėtesnius sportininkus, tad jie truputį trukdė, į vieną jų vos neatsitrenkiau kai norėjau peršokti bėgius. Bet šiaip viskas gavosi labai gerai“, – patenkintas savo rezultatu buvo T.Barkus.

M.Daugėla taip pat pasidžiaugė geru važiavimu ir teisinga taktika: „Kas iš vakaro atrodė baisiausia, buvo lengviausia. Labai lengvai važiavosi, nebuvo kur pavargti. Manau, kad labai neblogai viskas pavyko. Kai kur buvo galima greičiau, bet taktika važiuoti saugiau pasiteisino“.

Finale pagerino savo pozicijas

Prieš finalo startą sportininkai kalbėjo, kad esminė užduotis patekti į finalą ir ryt pirmoje bekelės dienoje startuoti su greičiausias, įvykdyta. Nepaisant to, finale apsukos buvo maksimalios. Puikiai startavę lietuviai jau pirmajame rate pagerino savo pozicijas, kurias vėliau beliko išlaikyti. T.Barkus finišavo 9-as, o M.Daugėla 16-as.

Finalas buvo itin azartiškas, nes vyko specialiai paruoštoje trasoje vienoje pagrindinių Sibiu miesto gatvių „Bulevard Coposu“ ir pritraukė tūkstančius žiūrovų. Visi sportininkai startavo vienu metu. Pasibaigus numatytam laiko limitui sportininkai įveikė dar vieną ratą, kurio metu ir paaiškėjo galutinės pozicijos.

M.Paulavičius į finalą nepateko, bet neliko nepastebėtas

Trečiasis Lietuvos atstovas dalyvaujantis „Romaniacs“ ralyje M. Paulavičius buvo vienas iš pastebimiausių dalyvių „Silver“ klasėje: agresyvus važiavimas, sudėtingiausio maršruto pasirinkimas ir darbas žiūrovams. Vis tik važiuojant tokiu stiliumi nepavyko išvengti vieno skaudaus kritimo, po kurio nukentėjo ir motociklas. Komandos mechanikas Vytenis Mačerinskas teigė, kad iki rytojaus motociklas tikrai bus sutvarkytas ir laiku paruoštas pirmajai bekelės dienai. M. Paulavičius ratą įveikė per 3 min. 10 sek. ir savo klasėje liko 68 iš 101 dalyvio.

M. Paulavičius
M. Paulavičius

„Prieš startą buvo dilema – ar padaryti šou, ar važiuoti techniškai. O gavosi trys viename: ir šou, ir motociklui kliuvo, o po to ir techniškai važiavau. Visi žiūrovai patenkinti, tik mechanikas labai susiraukęs“, – geros nuotaikos neprarado M.Paulavičius.

Trečiadienis – pirmoji bekelės diena

Organizatoriai trečiadienio etapą vadina „Karo zona“. Palikime jūsų vaizduotei ką tai reiškia, bet trasoje sportininkai tikrai tai supras. Maršrutas driekiasi per I pasaulinio karo laikų fronto liniją. Teks važiuoti ir bėgiais, kuriais kariai gabendavo savo įrangą ir amuniciją į apkasus.

Apie „Romaniacs“

„Red Bull Romaniacs“ ralis startavo 2004 m. Laikui bėgant jis tapo sunkiausiu Enduro motociklų raliu pasaulyje. Dalyviai turi ne tik pademonstruoti išskirtinius motociklo valdymo, orientavimosi aplinkoje, GPS prietaisų naudojimo įgūdžius bet ir fizinę ištvermę. Lenktynininkai per dieną įveikia vidutiniškai apie 100-200 km., o trasoje tenka praleisti 6-8 valandas, sudeginama apie 6000 kcal.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų