„L-Bus City Smile 10E“ – dešimties metrų ilgio, jo ratų bazė – 5,7 metro. Be to, elektrinis autobusas – dar ir labai ekologiškas, todėl jis puikiai tiks vežti keleivius senamiesčio gatvelėms“, – aiškina J.Grabys. Pasak jo, elektrinis autobusas turėtų važinėti 11-uoju ar 88-uoju maršrutu.
Transporto priemonė sostinėje pabus maždaug dvi savaites. „Autobusų parke jau turime įrengę vietą, kur įkrausime elektrinio autobuso baterijas. Be abejo, mieste jis negalės važinėti visą dieną, nes, pasak gamintojų, vieną kartą įkrautas gali nuvažiuoti apie 240 kilometrų. Jis veš keleivius arba vieną pamainą, arba pertraukiamu grafiku“, – aiškina J.Grabys.
Pasak jo, vos tik atvažiavusio autobuso išsyk į miesto gatves nebus galima išleisti – reikės sumontuoti elektroninio bilieto įrangą, suderinti informacines sistemas.
„Kol kas sunku pasakyti, kada autobusas išvažiuos į miesto gatves. Tačiau tikimės visus formalumus sutvarkyti kaip įmanoma greičiau, kad vilniečiai spėtų pasidžiaugti originalia transporto priemone“, – sako J.Grabys.
Iš Vilniaus lietuviškas elektrinis autobusas važiuos į Kauną, kur taip pat veš keleivius porą savaičių.