Lietuvoje debiutavo mažas, bet dideles kliūtis įveikti galintis „Jeep Renegade“

Džipų gamintojo „Jeep“ salone Vilniuje ketvirtadienį debiutavo naujausias koncerno modelis – kompaktiškas visureigis „Jeep Renegade“. Išskirtinės išvaizdos visureigis, turintis geriausią visų varančiųjų ratų sistemą savo segmente, papildys smarkiai atsinaujinusią ir išaugusią „Jeep“ šeimą – „Cherokee“, „Grand Cherokee“ bei „Wrangler“ modelių gamą. Su tokia automobilių komandos sudėtimi „Jeep“ tikisi tęsti 2014 m. sėkmės istoriją, kuomet koncerno pardavimų augimas buvo tarp didžiausių visoje automobilių industrijoje.
„Jeep Renegade“
„Jeep Renegade“ / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Temos: 1 Jeep

„Pastarieji metai buvo itin reikšmingi „Jeep“ koncernui – per trumpą laiką išplėsta modelių gama, padaryta daugybė technologinių, dizaino ir kokybės atnaujinimų. Tai garantavo koncernui didelę sėkmę – visame pasaulyje „Jeep“ pardavė daugiau nei 1 mln. automobilių, o Europoje pardavimai paaugo rekordiškai daug – 69,6 procento. Augimas fiksuotas visose rinkose, įskaitant ir Lietuvą, – sakė  įgaliotojo „Jeep“ atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika. – Šiemet tikimės tolimesnio „Jeep“ rinkos dalies augimo, nes koncernas su akį traukiančiais ir galimybėmis stebinančiais džipų modeliais „Cherokee“ bei „Renegade“ įsiveržė į augančias miesto bei kompaktinių visureigių nišas.“

„Autobrava“ nuotr./„Jeep Renegade“
„Autobrava“ nuotr./„Jeep Renegade“

Pasak jo, pernai Lietuvoje populiariausias buvo „Jeep Grand Cherokee“ modelis, kuris yra daugiausia apdovanojimų per visą istoriją pelnęs koncerno džipas. 9 iš 10 „Jeep“ klientų rinkosi šį automobilį. „Šiemet turėtume matyti didesnę modelių įvairovę, nes praėjusių metų pabaigoje pradėjome prekiauti „Cherokee“, kuris visame pasaulyje turi didelę paklausą, o dabar debiutuoja ir „Renegade“. Naujasis „Renegade“ yra pirmasis „Jeep“ gaminamas Europeje. Su šiuo Italijoje gaminamu nauju modeliu tikrieji džipai tapo prieinamesni pirkėjams savo kaina, o pristatymo terminas nuo užsakymo momento sutrumpėjo iki 4 mėnesių“, – aiškino R. Gineika.

„Autobrava“ vadovo teigimu, pirmiausia „Jeep“ Vilniaus salone pasirodantis „Renegade“ iškart krenta į akis dėl savo išskirtinio dizaino – neįprastos, bet nuotykius simbolizuojančios kėbulo formos, itin originalių galinių žibintų bei ratlankių. Priekinės septynių angų variklio grotelės, paveldėtos iš legendinio 1914-ųjų „Jeep Willys“, išduoda, kad „Renegade“ priklauso tikrų džipų šeimai. 

Šią priklausomybę liudija ne tik išvaizda, bet ir modelio važiavimo galimybės – netgi ten, kur kelio nėra. Ne veltui „Jeep Renegade“ vadinamas universaliausiu visų laikų visureigiu: dėl savo manevringumo juo malonu važiuoti miestų gatvėmis, tačiau iš tiesų simpatiškas džipukas savyje slepia bekelės penkiakovininką – automobilyje įdiegtos pažangiausios visų varančiųjų ratų sistemos „Jeep Active Drive“ ir „Jeep Actvive Drive Low“. Drauge jos gali perduoti iki 100 proc. variklio galios į bet kurį visureigio ratą ir užtikrinti, kad automobilis įveiks net ir sudėtingiausius kelius. Susidūrus su didžiausias iššūkiais kelyje pagelbės „palėtintojo“ „Active Drive Low“ sistema, kuri įjungia pastovų 4X4 režimą, pavaras sutrumpina 20:1 santykiu ir leidžia lėtai bet užtikrintai įveikti kliūtis.

„Autobrava“ nuotr./„Jeep Renegade“
„Autobrava“ nuotr./„Jeep Renegade“

„Renegade“ vairuotojai gali rinktis iš 5 važiavimo režimų priklausomai nuo kelio dangos: purvo, sniego, smėlio, akmenų (išskirtinai „Trailhawk“ versijoje) ir automatinės. Šie režimai subalansuoja pakabos darbą ir užtikrina geriausią sukibimą bet kokiomis vairavimo sąlygomis.

Kaip ir „Cherokee“ modelyje, „Jeep Renegade“ turi galimybę išjungti galinį varomąjį tiltą ir taip pagerinti ekonomiškumą važiuojant mieste. Tačiau atsiradus poreikiui visiems varomiesiems ratams, sistema galinį tiltą įdarbina automatiškai.

Pasirinktinai keturis arba du „Renegade“ ratus suka vienas iš trijų benzininių  variklių („E-torQ“ 1,6 litro 110 AG ir „MultiAir“ 1,4 litro  140 AG arba   170 AG) arba vienas iš trijų „MultiJet“ turbodyzelinių variklių (1,6 litro  120 AG ir 2,0 litrų  140 AG arba   170 AG) „Renegade“ taip pat galės būti komplektuojamas su pirmąja segmente 9 laipsnių automatine transmisija, 6 laipsnių dviejų sankabų automatine transmisija, ar mechanine pavarų dėže.

„Renegade“ automobiliu patogiai keliaus penki asmenys. Mėgstantiems išvykas su kompanija, patariama pasirinkti džipo versiją su lengvos konstrukcijos nuimamu stogu „My Sky“ – esant geram orui jį galima lengvai nuimti ir patalpinti į bagažinę. Keliaujantys įvertins ir erdvų bagažo skyrių, kuriame yra apgalvotai išdėstytos daiktų laikymo vietos. 

Naujojo modelio salone „Jeep“ įdiegė pažangiausią gamintojo „Uconnect“ sistemą su 7 colių spalvotu prietaisų skydeliu ir 6,5 colių spalvotu, lietimu valdomu ekranu centrinėje panelėje. Automobilių testuotojai giria šią sistemą dėl jos intuityvios sąsajos – valdymas lengvai suprantamas net pirmą kartą ją matančiam vairuotojui. Ekrane vairuotojas gali pasirinkti, kurią informaciją nori matyti ir valdyti navigacijos bei pramogines sistemas.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./„Jeep Renegade“
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./„Jeep Renegade“

„Autobrava“ skelbia, kad „Jeep Renegade“ bazinės komplektacijos kaina Lietuvoje prasideda nuo 18 990 Eur (65.568,67 tūkst. Lt). 

„Renegade“ debiuto Lietuvoje proga „Autobrava“ taip pat pademonstravo ir visą „Jeep“ išsiplėtusią modelių šeimą – naujo dizaino ir naujausių technologinių savybių miesto visureigį „Cherokee“, populiariausią tikro džipo modelį „Grand Cherokee“ ir neįtikėtino pravažumo savybių bei autentiškos išvaizdos modelį „Jeep Wrangler“. Visus šiuos modelius automobilių naujienų žurnalistai išbandė specialioje bekelės trasoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis