Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje – „Fiat 500X“ miesto visureigio premjera

Vilniuje surengta pirmojo „Fiat“ miesto visureigio „500X“ premjera. Naujasis modelis, kuris salonuose Lietuvoje debiutuos gegužės mėnesį, artimiausiomis dienomis bus demonstruojamas specialiame stende prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“. Visi norintys „Fiat 500X“ modelį galės ne tik apžiūrėti, bet ir išbandyti kelyje – Vilniaus gatvėse.
„Fiat 500X“ pristatymas
„Fiat 500X“ pristatymas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Fiat“ atstovė Baltijos šalyse bendrovė „Autobrava“ tvirtina, kad „500X“ automobilis pagal savo charakteristikas varžysis su „premium“ segmento automobiliais. 

Pagal daugelį parametrų „Fiat 500X“ pranoksta kitus kompaktinius visureigius ir konkuruoja su „premium“ segmento automobiliais.

„Kritikai liaupsiną šį miesto visureigį dėl jame naudojamų aukštos kokybės medžiagų, inovacijų ir įrangos gausos bei išskirtinai dailaus dizaino, kuris puikiai suderintas su inžineriniais sprendimais. Pagal daugelį parametrų „Fiat 500X“ pranoksta kitus kompaktinius visureigius ir konkuruoja su „premium“ segmento automobiliais. Todėl esame įsitikinę, kad jis suras savo nišą Lietuvoje“, – sakė įgaliotojo „Fiat“ atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika. 

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Fiat 500X“ pristatymas
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Fiat 500X“ pristatymas

„Pirmieji „Fiat 500“ į gatves išriedėjo 1957-aisiais ir tai buvo vieni pirmųjų miesto automobilių. 2007-aisiais, žymint „Fiat 500“ penkiasdešimtmetį, koncernas išleido atnaujintą, šiuolaikinį miesto automobilį. O šiandien šią istoriją tęsia debiutuojantis „500X“ kompaktinis visureigis, paveldėjęs „Fiat 500“ šeimai būdingą charakterį bei grožį“, – teigė „Fiat Chrysler Automobiles“ tarptautinių pardavimų regiono vadovas Francesco Galli.

Žvelgiant iš išorės, „Fiat 500X“ paveldėjo tipišką šiai modelių gamai formą ir ikoninius priekinius apvalius žibintus. Nors vizualiai ir išliko panašus, „500X“ nuo savo mažojo „brolio“ pažengė labai toli. Visų pirma – dydžiu. 4,25 m ilgio, 1,8 m. pločio ir 1,6 m aukščio jis yra erdviausias savo segmente, jame patogiai gali keliauti 5 asmenys su rimtu bagažu (350 litrų). Tapęs didesniu, „Fiat 500X“ išlieka itin manevringas, o tai labai svarbu važiuojant mieste.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Fiat 500X“ pristatymas
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Fiat 500X“ pristatymas

Tačiau labiausiai naujasis itališkas kūrinys išsiskiria inovacijų gausa. Vienas jo išskirtinumų – 9 laipsnių automatinės pavarų dėžės opcija. Jos neturi nė vienas tiesioginis „Fiat 500X“ konkurentas. Tarp saugumo technologijų – standartinėje „Fiat 500X“ komplektacijoje esančios šešios oro pagalvės, priekiniai dienos žibintai ir priešrūkiniai žibintai šonuose, taip pat elektroninė stabilumo kontrolės (ESC) ir dinaminė vairavimo momento (DST) sistemos.  

Papildomai galima užsisakyti eismo linijų asistentą, kuris atkreipia dėmesį, kai išvažiuojate iš savo eismo juostos, ir padeda persirikiuoti į kitą juostą išvengiant „aklųjų zonų“. Už papildomą mokestį galima pasirinkti ir galinio vaizdo kamerą bei stabdžių sistemą „Brake Control“. Ji veikia automobiliui važiuojant 7-200 km/val. greičiu ir įspėja vairuotoją garsiniu bei vaizdiniu signalu, jeigu automobilis artėja prie kliūties. Jeigu vairuotojas į įspėjimą nereaguoja, sistema pradeda prevenciškai švelniai stabdyti automobilį. Važiuojant iki 30 km/val. greičiu, „Brake Control“ sistema geba pilnai sustabdyti automobilį ir padėti išvengti susidūrimo.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Fiat 500X“ pristatymas
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Fiat 500X“ pristatymas

Siekiantys daugiau komforto ar prabangos gali pasirinkti „premium“ priedų rinkinį – elektroniniu būdu reguliuojamas šildomas sėdynes, beraktę automobilio atrakinimo ir užvedimo sistemą, salono elementų apšvietimą ir kitus priedus. Centrinėje konsolėje galima sumontuoti 5 arba 6,5 colių ekraną su itin intuityvia „Uconnect“ sistema. Joje – AUX, USB, SD kortelės jungtys, trimatė navigacija, balso atpažinimo galimybė ir kitos funkcijos. 

Po variklio dangčiu „Fiat 500X“ siūlo net penkių skirtingų motorų pasirinkimą. Tarp jų – trys benzininiai 1,4-1,6 litrų agregatai, kurių galia svyruoja nuo 110 iki 170 AG (81-127 kW). Taip pat du turbodyzeliniai varikliai: itin ekonomiškas 1,6 litro 120 AG (88 kW) motoras, su kuriuo „500X“ degalų sąnaudos užmiestyje tesiekia 3,8 l/100 km, o mieste – 4,7 l/100 km, bei 2,0 litrų 140 AG (103 kW) variklis. „500X“ versijoje su pastaruoju varikliu  taip pat gali būti montuojama naujoviška automatinė 9 laipsnių pavarų dėžė. 

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Fiat 500X“ pristatymas
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Fiat 500X“ pristatymas

„Fiat 500X“ leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš trijų važiavimo režimų: „Auto“, kuris užtikrina maksimalų komfortą, ekonomiškumą ir kuo mažesnes emisijas, „Sport“ – skirtą sportiškesniam, dinamiškesniam važiavimui, ir „All Weather“, padidinantį saugumą esant prastam sukibimui su kelio danga. „Fiat 500X“ laisvalaikio versija taip pat turi „Tracion Plus“ kontrolės sistemą, kuri pagerina sukibimą slidžiame kelyje ar bekelėje ir tuo pačiu užtikrina didesnį ekonomiškumą bei mažesnes CO2 emisijas.

Norintys išbandyti naująjį „Fiat 500X“ Lietuvoje kviečiami kovo 19-22 dienomis atvykti į „Panoramą“. Vienas miesto visureigis bus eksponuojamas „Panoramos“ -1 aukšte, prie fontano, o dar dviem, paruoštais lauke, bus atliekami bandomieji važiavimai.

Lietuvoje „Fiat 500X“ kaina prasidės nuo 16,9 tūkst. Eur (58,7 tūkst. litų). 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų