Naujasis „Audi A8“ flagmanas simbolizuoja naujos „Audi“ automobilių kartos dizaino eros pradžią – jis yra elegantiškas ir sportiškas, progresyvus ir rafinuotas. Priekinė automobilio dalis su plačiomis, vientisomis grotelėmis, aptakių ir raumeningų formų kėbulas, galinė dalis su vientisu šviesos elementu – visa tai pabrėžia tvirtą naujojo modelio būdą. Tuo metu salone tvyro specialiai sukurta minimalistinė atmosfera.
Čia aukščiausios klasės „Audi“ apdailos kokybė derinama su revoliucine valdymo koncepcija. Panaudojus tamsaus skydelio technologiją, du centriniai lietimui jautrūs ekranai buvo nepastebimai integruoti į juodos spalvos skydelio apdailą. O vairuotojas, ekrane pasirinkdamas norimą funkciją, girdi garsu ir jausmu palydimą patvirtinimą. Apjungus garsinius ir jutiminius potyrius su įprastais lietimo gestais, tokiais kaip perbraukimas, naująja „MMI touch“ sistema galima naudotis itin saugiai, intuityviai ir greitai.
Turėdamas daugiau kaip 40 vairuotojo pagalbinių sistemų, A8 yra ir naujas etalonas prabangių sedanų klasėje. Tai pirmasis pasaulyje serijinės gamybos automobilis, specialiai sukurtas itin automatizuotam važiavimui. Pažangus „Audi AI“ važiavimo spūstyje pagalbininkas perims automobilio valdymą važiuojant iki 60 km/val. greičiu greitkeliuose ir keliuose, kur priešpriešinis eismas atskirtas pertvara.
Nuo 2018 metų „Audi“ automobiliuose palaipsniui bus diegiama vis daugiau savavaldžio važiavimo funkcijų, tokių kaip automatinis statymas aikštelėse ir garažuose, taip pat savavaldis važiavimas spūstyse – visa tai priklausys nuo konkrečioje šalyje galiojančių įstatymų. Važiuojant savavaldžiu režimu, į centrinį vairuotojo pagalbinį valdiklį bus perduodamas aplinkos vaizdas, sudarytas iš gaunamų jutiklių signalų. Be to, „Audi“ yra pirmasis automobilių gamintojas, kuris be radarų, priekinės kameros ir ultragarsinių jutiklių, naudoja ir lazerinį skenerį.
Debiuto pradžioje naująjį „Audi A8“ flagmaną bus galima rinktis su dviem skirtingais V6 turbininiais varikliais – 3.0 TDI arba 3.0 TFSI motoru. 2967 cm³ darbinio tūrio dyzelinis variklis pasiekia 210 kW (286 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, leidžiantį A8, kuris visose versijose turi visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą, iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sekundes.
Vidutinės šio modelio degalų sąnaudos NEDC ciklu siekia nuo 5,8 l iki 5,6 l/100 km* (152-145 g/km CO2 emisija). 3.0 l turbobenzininis tiesioginio įpurškimo motoras pasiekia 250 kW (340 AG) galią ir 500 Nm sukimo momentą, leidžiantį nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,6 sekundes, o A8 L – per 5,7 sekundes. Šio modelio degalų sąnaudos NEDC ciklu siekia nuo 7,8 iki 7,5 l/100 km (178-171 g/km CO2 emisija).
Abu varikliai turi starterį-generatorių, kuris yra pagrindinis 48 voltų automobilio elektros sistemos elementas. Dalinės hibridinės technologijos leidžia automobiliui riedėti išjungtu varikliu ir nepastebimai užvesti variklį. Taip pat ši sistema pasižymi itin didelėmis „Start-Stop“ sistemos galimybėmis. Abi šios technologijos 100 kilometrų leidžia sutaupyti iki 0,7 l degalų, važiuojant realiomis eismo sąlygomis. Degalų sąnaudos priklauso nuo ratlankių dydžio.
Pirkėjai naująjį flagmaną nuo spalio 5 d. jau gali užsakyti „Audi“ centruose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. „Audi A8“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 86 700 eurų. Pirmuosius pirkėjus automobiliai pasieks dar kitų metų pradžioje.